Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Teacher as Curator: Formative Assessment and Arts-Based Strategies » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2674123]
•
Literatura piękna
[1634245]
więcej...
•
Turystyka
[64668]
•
Informatyka
[142544]
•
Komiksy
[32741]
•
Encyklopedie
[21651]
•
Dziecięca
[520352]
•
Hobby
[110136]
•
AudioBooki
[2145]
•
Literatura faktu
[198986]
•
Muzyka CD
[683]
•
Słowniki
[2784]
•
Inne
[405948]
•
Kalendarze
[2000]
•
Podręczniki
[166770]
•
Poradniki
[411702]
•
Religia
[456446]
•
Czasopisma
[421]
•
Sport
[59883]
•
Sztuka
[227683]
•
CD, DVD, Video
[4026]
•
Technologie
[204957]
•
Zdrowie
[88717]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3248]
•
Puzzle, gry
[3495]
•
Literatura w języku ukraińskim
[272]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10657]
Kategorie szczegółowe BISAC
Teacher as Curator: Formative Assessment and Arts-Based Strategies
ISBN-13
: 9780807764480 / Angielski / Miękka / 2020 / 208 str.
Lisa Donovan
;
Sarah Anderberg
;
Beth Lambert
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Teacher as Curator: Formative Assessment and Arts-Based Strategies
ISBN-13
: 9780807764480 / Angielski / Miękka / 2020 / 208 str.
Lisa Donovan
;
Sarah Anderberg
;
Beth Lambert
cena
190,50
zł
(netto: 181,43 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 178,99 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych
Dostawa przed świętami
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Art
>
General
Education
>
Teaching - Subjects - Arts & Humanities
Education
>
Evaluation & Assessment
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807764480
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
208
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.1 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Contents (Tentative)
Foreword
Beth Lambert
vii
Preface ix
Acknowledgments xi
Introduction: Arts-Integrated Learning and Creativity 1
Creativity in Our Schools 1
Arts Integration 4
Arts as a Means of Formative Assessment 7
Influence of Pedagogical Research 9
Blending Theory and Practice: A Journey Through This Book 11
1. A New Lens for Assessment 13
Reframing Assessment 13
Authentic Assessment 15
Reflective Practice 19
Creative Assessment Linked with the Arts 21
Instructional Design 24
We Are the Change 25
2. Culturally Relevant Arts Teaching, Learning, and Assessment 28
What Is Culturally Relevant Teaching? 29
A Focus on Diverse Students 32
Arts and Culturally Responsive Teaching and Learning 34
Reflecting on Practice 38
Creating a Positive Environment for Learning 38
3. Teacher as Curator 43
The Art of Curation 43
Building Curation Skills 49
Curation as Part of Formative Assessment 50
4. Deepening the Lesson Plan 56
Lesson Planning 56
Lesson Design 61
Eight Curatorial Lenses for Reviewing and Deepening a Lesson Plan 71
Reclaiming Lesson Plans 78
5. Curation Maps: Tracing the Journey 80
Activating the Curation and Mapping Process 81
Understanding the Curation Map 84
Creating Curation Maps 89
Curation Leads to Insight 104
6. Learning Stories: Voices from the Field 106
The Learning Story 106
Story Examples from Teachers 110
Final Thoughts 132
7. Creative Assessment Strategies 134
Strategy 1: Altered Text 135
Strategy 2: Collage 139
Strategy 3: Dialogue Poem 144
Strategy 4: Movement Phrase 148
Strategy 5: Role-Play 154
Strategy 6: Soundscape 160
Strategy 7: Storyboard 165
Strategy 8: Tableau 170
Conclusion 179
The Arts as Verbs in the Classroom 180
The Artistry of Teaching 180
Key Nuggets 181
Meaningful Learning Experiences 182
References 185
Index 197
About the Authors 207
Udostępnij
Czytaj nas na: