Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Teacher Reflections on Transitioning From K-12 to Higher Education Classrooms » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2375438]
•
Literatura piękna
[1580003]
więcej...
•
Turystyka
[61122]
•
Informatyka
[129411]
•
Komiksy
[28036]
•
Encyklopedie
[22113]
•
Dziecięca
[507647]
•
Hobby
[104544]
•
AudioBooki
[2328]
•
Literatura faktu
[193642]
•
Muzyka CD
[857]
•
Słowniki
[2876]
•
Inne
[396246]
•
Kalendarze
[565]
•
Podręczniki
[155846]
•
Poradniki
[408173]
•
Religia
[444137]
•
Czasopisma
[469]
•
Sport
[54639]
•
Sztuka
[211701]
•
CD, DVD, Video
[3889]
•
Technologie
[176738]
•
Zdrowie
[88865]
•
Książkowe Klimaty
[124]
•
Zabawki
[4108]
•
Puzzle, gry
[3406]
•
Literatura w języku ukraińskim
[235]
•
Art. papiernicze i szkolne
[12929]
Kategorie szczegółowe BISAC
Teacher Reflections on Transitioning From K-12 to Higher Education Classrooms
ISBN-13
: 9781668434611 / Angielski / Miękka / 2022 / 480 str.
Amy D Broemmel
;
Nora Vines
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Teacher Reflections on Transitioning From K-12 to Higher Education Classrooms
ISBN-13
: 9781668434611 / Angielski / Miękka / 2022 / 480 str.
Amy D Broemmel
;
Nora Vines
cena
1033,41
zł
(netto: 984,20 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 1020,50 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Education
>
Professional Development
Education
>
Teacher Training & Certification
Education
>
Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Information Science Reference
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781668434611
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
480
Waga:
1.09 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 2.46
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Udostępnij
Czytaj nas na: