• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teacher Learning in Changing Contexts: Perspectives from the Learning Sciences » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teacher Learning in Changing Contexts: Perspectives from the Learning Sciences

ISBN-13: 9780367562670 / Angielski / Miękka / 2022 / 336 str.

Alison Castro Superfine; Susan Goldman; Mon-Lin Ko
Teacher Learning in Changing Contexts: Perspectives from the Learning Sciences Alison Castr Susan Goldman Mon-Lin Ko 9780367562670 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teacher Learning in Changing Contexts: Perspectives from the Learning Sciences

ISBN-13: 9780367562670 / Angielski / Miękka / 2022 / 336 str.

Alison Castro Superfine; Susan Goldman; Mon-Lin Ko
cena 180,43
(netto: 171,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,58
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book highlights approaches taken by researchers in the Learning Sciences to support teacher learning. It features international perspectives that exemplifies new lenses on the work of teaching, encompassing new objects of learning; ways of working with researchers; and new efforts to work with the systems in which teachers are embedded.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Advances in Learning Sciences
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367562670
Rok wydania:
2022
Numer serii:
001251462
Ilość stron:
336
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Teacher Learning in Changing Contexts: Introduction  Part I: Designing opportunities for teacher learning  1. Engaging Teachers in Dialogic Discourse Practices: Challenges, Effective PD Approaches and Teachers’ Individual Development  2. Teachers Learning to Implement Student Collaboration: The Role of Data Analytics Tools  3. Anchoring Science Professional Learning in Curriculum Materials Enactment: Illustrating Theories in Practice to Support Teachers’ Learning  4. Professional Development for STEM Integration: Analyzing Bioinformatics Teaching by Examining Teachers’ Qualities of Adaptive Expertise  Part II: Teacher learning through co-design  5. Learning by design: Nourishing expertise and interventions  6. Co-Design as an Interactive Context for Teacher Learning  7. Teacher-Researcher Collaborative inquiry in Mathematics Teaching Practices: Learning to Promote Student Discourse  8. The Role of Teacher Beliefs, Goals, Knowledge, and Practices in Co-designing Computer Science Education curricula  9. Teacher-Researcher Co-design Teams: Teachers as Intellectual Partners in Design  10. Engaging teachers in a DBIR community to develop ICT-enabled problem-solving skills  Part III: Teachers embedded in larger systems  11. Design-Based Implementation Research as an Approach to Studying Teacher Learning in Research-Practice Partnerships Focused on Equity  12. Design for Multilevel Connected Learning in Pedagogical Innovation Networks  13. Teachers’ Expansive Framing in School-Based Citizen Science Partnerships  Commentary Interacting and Intersecting Contexts of Teacher Learning: Next Steps for Learning Sciences Research  



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia