Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Teacher Educators as Critical Storytellers: Effective Teachers as Windows and Mirrors » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
Teacher Educators as Critical Storytellers: Effective Teachers as Windows and Mirrors
ISBN-13
: 9780807765159 / Angielski / Twarda / 2021 / 175 str.
Antonio L. Ellis
;
Nicholas D. Hartlep
;
Gloria Ladson-Billings
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Teacher Educators as Critical Storytellers: Effective Teachers as Windows and Mirrors
ISBN-13
: 9780807765159 / Angielski / Twarda / 2021 / 175 str.
Antonio L. Ellis
;
Nicholas D. Hartlep
;
Gloria Ladson-Billings
cena
390,22
zł
(netto: 371,64 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 371,75 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Teaching - General
Education
>
Multicultural Education
Education
>
Aims & Objectives
Wydawca:
Teachers College Press
Seria wydawnicza:
Teaching for Social Justice
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807765159
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000303458
Ilość stron:
175
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane
Contents
Foreword Leslie T. Fenwick ix
Effective Teachers as Windows and Mirrors: An Introduction 1
Antonio L. Ellis, Nicholas D. Hartlep, Gloria Ladson-Billings, and David O. Stovall
PART I: AFRICAN AMERICAN PERSPECTIVES: TOWARD “DEMOGRAPHIC” AND “DEMOCRATIC” IMPERATIVES
1. Mr. Linard H. McCloud: A Dreamkeeper in the American Education Milieu 7
Antonio L. Ellis
2. “Perfect Practice Makes Perfect”: Sister Mary Regis, OSP—Tempered Radical and Refined Revolutionary 14
Judy Alston
3. Undoing My Miseducation: Lessons Learned from Brother Kmt Shockley 27
Ramon B. Goings
4. Two White Teachers Who Cultivated My Hidden Talents: The Story of An African American Male in Special Education 40
Shawn Anthony Robinson
5. Married to Education: The Impact of Teacher Expectations on African American Student Success 52
Roslyn Clark Artis
PART II: ASIAN AMERICAN PERSPECTIVES: BEYOND BLACKNESS AND WHITENESS
6. Like Captured Fireflies: Effective Teaching Pedagogy of a White Elementary School Counselor 65
Nicholas D. Hartlep
7. Finding My Voice: Developing a Critical Writing and APIDA Identity in a Newspaper Course 76
Theodore Chao
PART III: NATIVE AMERICAN PERSPECTIVES: INDIGENEITY IS NOT RACE
8. “The Moon Will Tell Us When It Will Rain”: Aesthetics of Grandmothers’ Pedagogies 91
Amanda R. Tachine
9. Reclaiming Our Position as the Most Important Educators of Our Native Children 102
Jameson D. Lopez
10. Honoring My (Academic) Matriarchs 112
Theresa Stewart-Ambo
PART IV: LATINX PERSPECTIVES: THE LATINIZATION OF EDUCATION
11. Cultural Affirmations of Giftedness: An Autoethnography of My Experiences with Educational Leadership Faculty at an HBCU 125
Lisa Maria Grillo
12. “¿No me ves?”: Seen by Two Teachers in a Sea of Blind Educators 145
Aimeé I. Cepeda
Afterword: The Deliberative Practice of Teacher Educators’ Reflections on Culturally Relevant Teachers 155
Dawn G. Williams
About the Editors and the Contributors 159
Index 165
Udostępnij
Czytaj nas na: