• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teacher Education and Teaching as Struggling for the Soul: A Critical Ethnography » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teacher Education and Teaching as Struggling for the Soul: A Critical Ethnography

ISBN-13: 9781138205857 / Angielski / Twarda / 2017 / 158 str.

Thomas S. Popkewitz
Teacher Education and Teaching as Struggling for the Soul: A Critical Ethnography Thomas S. Popkewitz 9781138205857 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teacher Education and Teaching as Struggling for the Soul: A Critical Ethnography

ISBN-13: 9781138205857 / Angielski / Twarda / 2017 / 158 str.

Thomas S. Popkewitz
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Challenging conventional ways of thinking about school reforms and teacher education, this book analyses how the "knowledge systems" which organize how teachers' observe, supervise, and evaluate children produces norms that have the effect of excluding children who are poor and of color. Building on Struggling for the Soul (1998), his original study of the day-to-day life of new teachers in the Teach for America program, Popkewitz delves deeper into how the teaching and learning practices of urban and rural schools. Applying an ethnographic focus to how difference and divisions are produced to exclude despite efforts to include, he explores the complexities of educational change and raises important questions about the politics of schooling, knowledge and power. This book provides an original way of thinking about ethnography through a critical post-foundational approach. Conceptually focusing the ethnography of "the system of reason" that organizes teacher practices, the analysis offers a critical lens to understand the contemporary politics of school reform, the limits of teacher research, and suggests why current teacher and teacher education reforms may conserve the very conditions required for change. Beyond its relevance to U.S. schools, the conceptual and methodological resources of the book have relevance internationally, especially given the global important of education responding to cultural and social diversity through teacher and teacher education reforms.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Education > Educational Policy & Reform
Education > Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Cultural Studies in Knowledge, Curriculum, and Edu
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138205857
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000436497
Ilość stron:
158
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
15.7 x 23.4 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

1. Introduction: Teacher Education as Making Different Kinds of People: Urban and Rural Education 2. The Practices of Teaching/Teacher Education and Struggling for the Soul 3. The Soul as the Achievement of Teaching: The Cultural Theses of the Urban and Rural Child 4. The Alchemies of Pedagogy: From Ethical Registers to Psychological Registers 5. The Wisdom of Teacher Practice as a Normalizing Technology 6. The Alchemy of School Subjects: Governing of Conduct and Making Difference 7. Struggling for the Soul, Inscribing Difference, and Teacher/Teacher Education Reforms 8. Afterwards: Methodology and Writing a Critical Ethnographic Narrative 

Thomas S. Popkewitz is Professor in the Department of Curriculum and Instruction at the University of Wisconsin-Madison, USA.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia