• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teacher Decision-Making in the Classroom: A Collection of Papers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teacher Decision-Making in the Classroom: A Collection of Papers

ISBN-13: 9781138321342 / Angielski / Twarda / 2018 / 242 str.

John Eggleston
Teacher Decision-Making in the Classroom: A Collection of Papers John Eggleston   9781138321342 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teacher Decision-Making in the Classroom: A Collection of Papers

ISBN-13: 9781138321342 / Angielski / Twarda / 2018 / 242 str.

John Eggleston
cena 558,65
(netto: 532,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 528,93
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Making decisions is one of the main activities of the teacher's work. Considered or apparently unconsidered, these decisions significantly affect the lives of all who work in classrooms, both children and the teachers themselves. Originally published in 1979, the aim of this collection of papers was to achieve greater understanding of classroom decision-making and its consequences, to identify and map existing knowledge, and to indicate where it might be augmented. The contributors were researchers and teachers from schools, universities and colleges at the time, and they examine the process of teacher decision-making from sociological, psychological, economic and other perspectives. The book includes a detailed analysis of life in the classroom from a phenomenological perspective, explorations based on micro-economic techniques, and structural perspectives on the role of the teacher in the school. The concluding papers examine the possibilities for social change, given the constraints on the work of the teacher.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138321342
Rok wydania:
2018
Numer serii:
000772923
Ilość stron:
242
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Notes on Contributors.  Preface.  1. Editorial Introduction: Making Decisions in the Classroom John Eggleston  2. Classroom-based Teaching Decisions John Sutcliffe and Richard Whitfield  3. Teachers’ Implicit Personality Systems: An Exploratory Study Mervyn Taylor  4. Ideology, Reality Assumptions and Teachers’ Classroom Decision-making Douglas Finlayson and Sylvia Quirk  5. A Phenomenological Approach to Classroom Decision-making David H. Hargreaves  6. Decision-making in the Classroom: A Microeconomic Analysis Keith Drake  7. Towards a Political Economy of Decision-making in the Classroom Paul Bellaby  8. Control in the Comprehensive System Colin Hunter  9. Strategies, Decisions and Control: Interaction in a Middle School Classroom Andy Hargreaves  10. How Teachers Decide Pupils’ Subject Choices Peter Woods  11. Towards a Model of Teacher Activity Martyn Hammersley  12. Curriculum Development and Social Change: Towards a Reappraisal of Teacher Action Denis Gleeson  13. Autonomy and Organisation: A Theoretical Perspective on Teacher Decisions George Mardle and Michael Walker.  Bibliography.  Index.

John Eggleston was born in Dorchester in 1926 and originally trained as a craft teacher. He taught in schools in the 1950s before winning a Leverhulme Scholarship to the London School of Economics, from where he graduated in 1957. Returning briefly to teaching, he then lectured at Loughborough College of Education, before in 1963 taking up a lectureship and, subsequently, a senior lectureship at Leicester University. _



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia