• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teacher Awareness as Professional Development: Assistant Language Teachers in a Cross-Cultural Context » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teacher Awareness as Professional Development: Assistant Language Teachers in a Cross-Cultural Context

ISBN-13: 9783030883997 / Angielski / Twarda / 2021 / 168 str.

Nami Sakamoto
Teacher Awareness as Professional Development: Assistant Language Teachers in a Cross-Cultural Context Sakamoto, Nami 9783030883997 Springer Nature Switzerland AG - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teacher Awareness as Professional Development: Assistant Language Teachers in a Cross-Cultural Context

ISBN-13: 9783030883997 / Angielski / Twarda / 2021 / 168 str.

Nami Sakamoto
cena 262,25
(netto: 249,76 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 250,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Education > Language Experience Approach
Psychology > Personality
Wydawca:
Springer Nature Switzerland AG
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030883997
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
168
Waga:
0.37 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.27
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Introduction.- 


Chapter 2: English Language Education Reform and Assistant Language Teachers in Japan.- 

Chapter 3: Teacher Awareness, Kizuki: A Form of Professional Development.- 

Chapter 4: Overview of the Study.- 

Chapter 5: Beginning Their Stories.- 

Chapter 6: Experiences of Kizuki.- 

Chapter 7: Investments and Crossing the Boundaries in the Classroom.- 

Chapter 8: Growing Collegiality in Cooperative Practice.- 

Chapter 9: Sociocultural Perspectives on ALTs’ Professional Development.- 

Chapter 10: Narrative Inquiry as an Inquiry-based Approach to Teacher Development.- 

Chapter 11: Epilogue. 

Nami Sakamoto is an Associate Professor in the Department of Secondary Education in the Faculty of Education at Okayama University of Science, Japan, with a focus on professional development of language teachers. She has published in Teacher Development (2011) “Professional Development Through Kizuki – Cognitive, Emotional, and Collegial Awareness.

This book ​examines the process of identity (re)construction for assistant language teachers (ALTs) in foreign language classrooms in Japan, using Narrative Inquiry as a tool to provide a multifaceted perspective on their personal and professional growth. Following an overview of the social and cultural context and current trends in the field, the author explains the role of ALTs' narrative inquiry, before describing the results of analyses of the participants’ narratives from the perspective of sociocultural theory. Finally, the book discusses teacher development, teaching theory, and identity based on analysis of the narrative data.


The book offers useful pedagogical insights that may have implications for teacher development and principles of language team teaching for teachers, teacher trainers, ALTs, boards of education, and university students of English and language education, including English as a Foreign Language (EFL).

Nami Sakamoto is an Associate Professor in the Department of Secondary Education in the Faculty of Education at Okayama University of Science, Japan, with a focus on professional development of language teachers. She has published in Teacher Development (2011) “Professional Development Through Kizuki – Cognitive, Emotional, and Collegial Awareness.”



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia