• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Taste, Consumption and Markets: An Interdisciplinary Volume » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Taste, Consumption and Markets: An Interdisciplinary Volume

ISBN-13: 9780367733544 / Angielski / Miękka / 2020 / 244 str.

Zeynep Arsel; Jonathan Bean
Taste, Consumption and Markets: An Interdisciplinary Volume Zeynep Arsel Jonathan Bean 9780367733544 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Taste, Consumption and Markets: An Interdisciplinary Volume

ISBN-13: 9780367733544 / Angielski / Miękka / 2020 / 244 str.

Zeynep Arsel; Jonathan Bean
cena 203,56
(netto: 193,87 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Taste, Consumption and Markets offers a comprehensive and up-to-date review of taste, with an emphasis on how taste shapes boundaries, subcultures, and global culture, complemented by an introduction that provides a scaffold for the reader and a concluding section that reflects on the past, present, and future of research on taste. It sho

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Interpretive Marketing Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367733544
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000395580
Ilość stron:
244
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.86 x 14.99 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01



1. Regularities, Patterns, and Regimes









    1. Museum Architecture on the Global Stage Georgia Lindsay






    2. Social Magic for Dinner? The Taste Script and Shaping of Foodieness in Netflix’s Chef’s Table Sofia Ulver and Marcus Klasson






    3. Put a Bird on It Jonathan Bean






2. Change, Flow, and Trajectories













    1. What’s New? Institutional Work in Updating Taste Marie-Agnès Parmentier and Eileen Fischer






    2. Scandinavian Aesthetics as a Taste Regime in Korea: The Case of IKEA Lydia Jungmin Choi-Johannson and Cecilia Cassinger






    3. In or Out? How Consumer Performances Lead to The Emergence of New Tastes Pierre-Yann Dolbec and Andre F. Maciel








3. Hegemony, Disruption, and Agency













    1. Endless Exhibition: Housing Displays and HGTV’s Brand Touchpoints Samuel Dodd






    2. Filthy Media: Affecting Bad Taste in Beach Culture Robin Canniford and Dexter Zavalza Hough-Snee






    3. Performing Disruptive Tastes: Toward an Ontology of Reflexive Consumer Agency Craig J. Thompson








4. Past, Present, and Future













    1. Retracing the History of the Concept of Taste Anissa Pomiès and Zeynep Arsel






    2. A Taste for the Other: Cosmopolitanism, Sense Work, and the Consumption of Difference Ian Woodward






    3. Accounting for Taste Alan Warde


Zeynep Arsel is Concordia University Research Chair in Consumption and Markets at Concordia University in Montreal, Canada.





Jonathan Bean is Assistant Professor of Architecture, Sustainable Built Environments, and Marketing and chair, M.S. Architecture in Sustainable Market Transformation at The University of Arizona.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia