• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Task Sequencing and Instructed Second Language Learning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Task Sequencing and Instructed Second Language Learning

ISBN-13: 9781474274074 / Angielski / Miękka / 2016 / 248 str.

Melissa Baralt; Roger Gilabert; Peter Robinson
Task Sequencing and Instructed Second Language Learning Melissa Baralt Roger Gilabert Peter Robinson 9781474274074 Bloomsbury Academic - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Task Sequencing and Instructed Second Language Learning

ISBN-13: 9781474274074 / Angielski / Miękka / 2016 / 248 str.

Melissa Baralt; Roger Gilabert; Peter Robinson
cena 195,06 zł
(netto: 185,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 188,34 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Task Sequencing and Instructed Second Language Learning provides theoretical rationales for, and empirical studies of, the effects of sequencing language learning tasks to maximize second language learning. Examples of task sequences, and both laboratory and classroom-based research into them, are presented.This is the first collection of so far under-researched studies on the effects of task sequencing, framed within the Cognition Hypothesis of Task-based Language Teaching (TBLT) and the SSARC model for task sequencing.Perspectives include-- laboratory-based and classroom-based research designs
-- implications for teacher training
-- laboratory and classroom research methods
-- conversational interaction
-- task sequencing and Task Based Language Teaching syllabus design

Kategorie:
Nauka, Językoznawstwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - Psycholinguistics
Education > General
Wydawca:
Bloomsbury Academic
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781474274074
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
248
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.32
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

List of contributors Acknowledgements Chapter 1. An introduction to theory and research in task sequencing and instructed second language learning, Melissa Baralt, Roger Gilabert & Peter Robinson Section I. Experimental studies of task sequencing Chapter 2. Task sequencing in the L2 development of spatial expressions, Mayya Levkina & Roger Gilabert Chapter 3. The role of task sequencing in monologic oral production, Aleksandra Malicka Chapter 4. Task complexity and task sequencing in traditional versus online language classes, Melissa Baralt Chapter 5. The effects of guided planning, task complexity and task sequencing on L2 oral production, Colin Thompson Section II. Educationally situated studies of task sequencing in natural classroom contexts Chapter 6. A pedagogical proposal for task sequencing: An exploration of task repetition and task complexity on learning opportunities, YouJin Kim & Caroline Payant Chapter 7. Teachers` application of the Cognition Hypothesis when lesson planning: A case study, Melissa Baralt, Simone Harmath-de Lemmos & Sawsan Werfelli Chapter 8. Learning to perform narrative tasks: A semester-long classroom study of task sequencing effects, Craig Lambert & Peter Robinson Subject index

Baralt, Melissa Melissa Baralt is Assistant Professor of Spanish A... więcej >
Gilabert, Roger Melissa Baralt is Assistant Professor of Spanish A... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia