• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Takeaways from Teaching through a Pandemic » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Takeaways from Teaching through a Pandemic

ISBN-13: 9781032627472 / Twarda / 2024 / 174 str.

Takeaways from Teaching through a Pandemic  9781032627472 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Takeaways from Teaching through a Pandemic

ISBN-13: 9781032627472 / Twarda / 2024 / 174 str.

cena 705,83 zł
(netto: 672,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In this insightful volume, more than 50 educators from 4 continents outline thoughtful and intentional innovations of lasting value made in their teaching of tertiary mathematics and statistics, in response to COVID -19 pandemic-related campus closures.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Mathematics
Education > Distance, Open & Online Education
Education > Schools - Levels - Higher
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032627472
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
174
Wymiary:
24.6 x 17.4
Oprawa:
Twarda

Introduction to takeaways from teaching through a global pandemic: practical examples of lasting value in tertiary mathematics education  1. Any advice? Lessons learned by mathematics lecturers for emergency remote teaching during the COVID-19 pandemic  2. Creative approaches to teaching mathematics education with online tools during COVID-19  3. Your online textbook is ready: a shareable, interactive online textbook in response to COVID-19 lockdowns  4. Stop-motion LEGO® animations for learning linear algebra  5. Crowdsourcing solutions in the online mathematics classroom  6. Leveraging the power of Google Apps to support active learning in a synchronous online environment  7. Flexible, student-centred remote learning for programming skills development  8. Don’t throw the student out with the bathwater: online assessment strategies your class won’t hate  9. Forced to improve: open book and open internet assessment in vector calculus  10. No exam: assessment of third-year engineering students on the basis of self-generated statistics cases  11. Utilizing discussion boards for test questions: opportunities for students’ mathematical creativity and uniqueness  12. Mathematics assessment integrity during lockdown: experiences in running online un-invigilated exams  13. Mathematics and academic integrity: institutional support at a Canadian college  14. Individualized summative assessments as used during COVID-19  15. Learning at a distance: can at-home activities measure up?  16. Peer-Assisted Learning in a pandemic  17. Checkpoints for online mathematics students with learning challenges  18. Crafting connections in post-COVID classrooms: learning university mathematics through craft  19. The pandemic as a catalyst for rethinking active learning practices in technology intensive instructional environments  20. The unexpected consequences of replacing corridor chats with an online community of practice

Katherine Seaton (FAustMS, SFHEA) is currently Adjunct Associate Professor at La Trobe University, Australia, following twenty-seven years of mathematics teaching, outreach, service and research.  Her publications range from statistical physics to tertiary mathematics assessment and academic integrity, and mathematical fibre art.

Birgit Loch (FAustMS, PFHEA) is currently Dean of the Faculty of Science, Agriculture, Business and Law at the University of New England, Australia. With a background in computational mathematics, her research expertise is in innovation and educational technologies in tertiary STEM education.

Elizabeth Lugosi is Professor at the Mathematics, Statistics, and Data Science Department of Montgomery College. She is passionate about using engagement strategies to help students succeed in mathematics courses using collaborative, active learning and evidence-based instructional practices to enhance students’ problem-solving and to build community.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia