ISBN-13: 9788396827906 / Polski / broszurowa / 2023 / 174 str.
Książka zachęca do dokonania pewnych przemyśleń na temat sensu i celu życia, jego jakości i własnych pragnień. Co rzeczywiście stanowi istotę naszego szczęścia. Zachęca do poszukiwania odpowiedzi na pytania fundamentalne: po co się rodzimy, żyjemy i umieramy? Kim naprawdę jesteśmy? Czy rzeczywiście umieramy? Czym jest śmierć? Jaki cel ma nasze życie na ziemi? Czy Jezus pojawił się po to, by pomóc odnaleźć ludziom odpowiedzi na te pytania i wskazać drogę do odnalezienia Boskiej Jedności w świecie i w samym sobie? Jak tę drogę odnaleźć? Czym są potoczne rozumiane modlitwa i medytacja? Czy nie zgubiliśmy ich funkcji i celu? Część najgłębszego przekazu, trudnego do zrozumienia dla współczesnych, ukryto w różnych metaforach, symbolach, liczbach i pozornie prostych historiach. Uczyniono tak z dwóch powodów. Pierwszy to ten, że ludzie w tamtych czasach nie dorośli w swojej masie do zrozumienia najgłębszych sekretów płynących z przekazu Jezusa. Drugi to obawa, że ludzie, nie rozumiejąc prawdziwego znaczenia tych najtrudniejszych nauk, wykreślą je lub zmienią odpowiednio do swoich możliwości poznawczych.
Książka zachęca do dokonania pewnych przemyśleń na temat sensu i celu życia, jego jakości i własnych pragnień. Co rzeczywiście stanowi istotę naszego szczęścia. Zachęca do poszukiwania odpowiedzi na pytania fundamentalne: po co się rodzimy, żyjemy i umieramy? Kim naprawdę jesteśmy? Czy rzeczywiście umieramy? Czym jest śmierć? Jaki cel ma nasze życie na ziemi? Czy Jezus pojawił się po to, by pomóc odnaleźć ludziom odpowiedzi na te pytania i wskazać drogę do odnalezienia Boskiej Jedności w świecie i w samym sobie? Jak tę drogę odnaleźć? Czym są potoczne rozumiane modlitwa i medytacja? Czy nie zgubiliśmy ich funkcji i celu? Część najgłębszego przekazu, trudnego do zrozumienia dla współczesnych, ukryto w różnych metaforach, symbolach, liczbach i pozornie prostych historiach. Uczyniono tak z dwóch powodów. Pierwszy to ten, że ludzie w tamtych czasach nie dorośli w swojej masie do zrozumienia najgłębszych sekretów płynących z przekazu Jezusa. Drugi to obawa, że ludzie, nie rozumiejąc prawdziwego znaczenia tych najtrudniejszych nauk, wykreślą je lub zmienią odpowiednio do swoich możliwości poznawczych.