• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tacit Knowledge Augmented CRM Systems » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tacit Knowledge Augmented CRM Systems

ISBN-13: 9786139830794 / Angielski / Miękka / 2018 / 64 str.

Abdul Basit; Mumtaz M. Khan
Tacit Knowledge Augmented CRM Systems Basit, Abdul; Khan, Mumtaz M. 9786139830794 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tacit Knowledge Augmented CRM Systems

ISBN-13: 9786139830794 / Angielski / Miękka / 2018 / 64 str.

Abdul Basit; Mumtaz M. Khan
cena 128,97
(netto: 122,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 128,97
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Customer Relationship Management (CRM) is a philosophy that can be translated into a strategy. This book provides a comprehensive and balanced review on CRM, Knowledge Management (KM) especially that of Tacit Knowledge (TK), Marketing and Relationship marketing. An insight in the core components of CRM systems leading to inclusion of TK can bring better understanding of marketing functioning. This understanding results in better decisions. After critical review of literature and studying CRM models, their components and limitations, a knowledge-enabled strategic CRM model has been conceived and presented which provides the framework and present an outline for successful implementation of CRM systems This study is unique in many perspectives: 1. Integrating TK in CRM systems is the first effort in CRM domain. 2. It provides the mechanism for institutionalizing knowledge. 3. It suggests the way how to diffuse and share of TK across the different departments. 4. It Explores how to create and effective use of knowledge can be helpful for top management in making strategic marketing decision.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786139830794
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
64
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia