• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Systemic Person-Oriented Study of Child Development in Early Primary School » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Systemic Person-Oriented Study of Child Development in Early Primary School

ISBN-13: 9783631587645 / Angielski / Twarda / 2010 / 286 str.

Systemic Person-Oriented Study of Child Development in Early Primary School  9783631587645 Peter Lang GmbH - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Systemic Person-Oriented Study of Child Development in Early Primary School

ISBN-13: 9783631587645 / Angielski / Twarda / 2010 / 286 str.

cena 429,62 zł
(netto: 409,16 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 426,31 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Child development is a holistic process multiply determined by complex interactions of individual and environmental properties. It is becoming increasingly obvious that child development cannot be understood by common data analysis procedures, where data are aggregated over individuals into some group-level forms, fragmented studies of relationships between a few variables torn out of the context of the whole, and studies that are either cross-sectional or conceptualize development as a quantitative change. This collection of empirical studies aims at understanding child development in early primary school by applying a consistently systemic, person-oriented developmental approach. An immensely complex web of developmental relationships between cognitive and non-cognitive processes in educational settings is emerging in the synthesis of the empirical contributions to this book.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Education > Educational Psychology
Psychology > Developmental - Adolescent
Psychology > Research & Methodology
Wydawca:
Peter Lang GmbH
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783631587645
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
286
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
15.6 x 21.8 x 2.3
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Contents: Aaro Toomela: Systemic Person-Oriented Approach to Child Development: Introduction to the Study - Kristina Seepter: Longitudinal Study of Cognitive Influences of Peers, Teacher's Knowledge and Parental Expectations on Pupils' Achievement: Impact on Low-, Average- and High-Ability Pupils - Krista Uibu/Eve Kikas/Kristiina Tropp: Teaching Practices, Their Dynamics, Associations with Self-Reported Knowledge and Students' Language Achievement - Piret Soodla/Eve Kikas: Teachers' Judgement of Students' Reading Difficulties and Factors Related to Its Accuracy - Mairi Männamaa/Eve Kikas: Cognitive Profiles and their Stability in Different Academic Performance Groups for Math and Language - Margit Tago/Aivar Ots: Pupils Who Speak a «Wrong Language»: Bilingual Children's Academic Achievement in Submersion Education - Anu Palu/Eve Kikas: The Types of the Most Widespread Errors in Solving Arithmetic Word Problems and Their Persistence in Time - Eve Kikas: Motivational Orientations, Self-Efficacy Beliefs, Their Bias, and Achievement - Aivar Ots: Why Do Some Children Enjoy Attending Unpleasant Schools? - Grete Arro: Children's Self-Reflection and Personality and Their Relationships with Cognitive Ability and Academic Success - Eva-Maria Kangro: Role of Reflection-Ability in Children's Self-Regulation - Marja-Liisa Mailend: The Role of Academic Achievement and Physical Attractiveness in Students' Social Preference and Rejection - Aaro Toomela: Systemic Person-Oriented Study of Child Development in Primary School: Methodological and Substantial Issues.

The Editor: Aaro Toomela is Professor of Neuropsychology at Tallinn University (Estonia). His research interests cover all the main fields of psychology - cognitive, developmental, cultural, social, personality, biological, evolutionary, and applied - as well as philosophy, history and methodology of psychology. He has authored scientific papers in all these fields. He is a member of the editorial boards of several journals (including European Journal of School Psychology and Culture and Psychology).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia