• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sustainable Value: How the World's Leading Companies Are Doing Well by Doing Good » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sustainable Value: How the World's Leading Companies Are Doing Well by Doing Good

ISBN-13: 9781906093068 / Angielski / Twarda / 2008 / 208 str.

Laszlo, Chris
Sustainable Value: How the World's Leading Companies Are Doing Well by Doing Good Laszlo, Chris 9781906093068 Greenleaf Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sustainable Value: How the World's Leading Companies Are Doing Well by Doing Good

ISBN-13: 9781906093068 / Angielski / Twarda / 2008 / 208 str.

Laszlo, Chris
cena 130,84
(netto: 124,61 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 125,88
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

A small but influential group of mainstream global industry leaders are now reinventing the role of business in society. They are shifting the focus away from minimizing negative impacts to offering new solutions to global problems that the public sector has been unable to tackle alone. In this new competitive environment, societal challenges such as climate change or the alleviation of global poverty are not only risks, but huge business opportunities, not only for niche players, but for mainstream business. These leaders are creating 'Sustainable Value.' They are creating it through the provision of value to both their shareholders and their stakeholders - an ever-growing list of diverse constituents impacted by the social, environmental, and financial performance of global business. In short, they are doing well by doing good.In this outstanding book, Chris Laszlo defines, illustrates, and shows how business can action 'Sustainable Value' in three profoundly different ways. First, a management fable looks at the experiences of a dynamic business leader as she grapples with the new business realities of managing stakeholder, as well as shareholder pressures. Second, with the real thing - inside stories from some of the largest corporations in the world that are successfully integrating sustainability into their core activities, not only from a sense of moral correctness, but because it makes good business sense. And, finally, with frameworks, tools, and methods that will make sustainable value creation concrete for business practitioners everywhere. This book is a masterful synthesis - part novel and part executive briefing - a refreshing kind of prophetic pragmatism, helping leaders anticipate and see the future in the context of the actual.In "Sustainable Value" Chris Laszlo speaks with resounding clarity to the living challenges, the real dilemmas, and haunting questions of CEOs everywhere.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Wydawca:
Greenleaf Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781906093068
Rok wydania:
2008
Dostępne języki:
Ilość stron:
208
Oprawa:
Twarda

ForewordPatrick J. Cescau, Group Chief Executive Officer, UnileverForewordTyler J. Elm, Senior Director, Corporate Strategy & Finance,Wal-Mart Stores, Inc.IntroductionPart I: Deena’s storyChapter 1: Life at the topChapter 2: Turning pointChapter 3: Rebirth of the sustainable companyPart II: Mainstream companies that are doing well by doing goodChapter 4: The new competitive environment Chapter 5: DuPont Chapter 6: Wal-Mart Chapter 7: Lafarge Chapter 8: NatureWorks LLC, a subsidiary of Cargill Part III: The sustainable value toolkit Chapter 9: Introduction to sustainable value Chapter 10: The eight disciplines Chapter 11: Putting it all together Postscript. Business as an Agent of World Benefit: How the Holy Grail of business – innovation – can be magnified through the power of sustainable value creation Professor David Cooperrider, Founder and Chairman, Center of Business as an Agent of World Benefit, with Ante Glavas, Executive Director, and Nadya Zhexembayeva, Associate Director



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia