• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sustainable Luxury: Managing Social and Environmental Performance in Iconic Brands » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sustainable Luxury: Managing Social and Environmental Performance in Iconic Brands

ISBN-13: 9781783530618 / Angielski / Twarda / 2014 / 400 str.

Miguel Angel Gardetti; Ana Laura Torres
Sustainable Luxury: Managing Social and Environmental Performance in Iconic Brands Miguel Angel Gardetti Ana Laura Torres 9781783530618 Greenleaf Publishing (UK) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sustainable Luxury: Managing Social and Environmental Performance in Iconic Brands

ISBN-13: 9781783530618 / Angielski / Twarda / 2014 / 400 str.

Miguel Angel Gardetti; Ana Laura Torres
cena 536,56 zł
(netto: 511,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 503,69 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

* Explores issues relevant to sustainability and business management in luxury goods companies
* Comprehensive collection of current thinking on sustainable luxury products

Most consumers of luxury products and services use them as status symbols - symbols of success. However, the definition of success - and the way it is perceived by others - is changing. Many of these successful consumers now want the brands they use to reflect their concerns and aspirations for a better world. There are shifts in the luxury paradigm, emerging from major changes in social dynamics. In future, the highest-quality product or service will be the one that generates the most benefit to all involved in its production and trade.

Topics covered include value chain management, production and design processes, entrepreneurship, cause-related marketing and innovation. This book explores a wide range of issues relevant to sustainability and business management in luxury goods companies. It represents the most international and complete collection of academic and practitioner thinking on transforming the luxury sector into a powerful advocate for sustainable production and consumption.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Industries - General
Wydawca:
Greenleaf Publishing (UK)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781783530618
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
400
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
23.62 x 15.49 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Foreword María Eugenia GirónIntroduction Miguel Angel Gardetti, and Ana Laura TorresPart 11. Is Sustainable Luxury Fashion Possible? Frédéric Godart and Sorah Seong2. Fake Remake: The role of the luxury fashion market in driving sustainable fashion practices
 Angela Finn and Kim Fraser3. Luxury marketing strategies related to ethical sourcing
 Cecilia Mark-Herbert and Catarina Holmsten-CarrizoPart 24. Redefining Luxury in the 21st Century - Where Was Yours Made? A Case Study of Made in San Francisco Connie Ulasewicz5. Sustainable consumption: Luxury branding as a catalyst for social change Gjoko Muratovski6. Luxury vs. Conscious consumption: Are they really paradoxical? A study of Brazilian and Portuguese luxury consumer behaviour Ana Carolina De Pierro Bruno and Edgard Barki7. Are luxury purchasers really insensitive to Sustainable Development? New insights from research Jean-Noël Kapferer and Anne Michaut-DenizeauPart 38. Luxury Lodges in New Zealand and prospects for elegant disruptionMartin Perry9. Diversity of human capital as a driver for corporate responsibility engagement:The case of the luxury industry Catarina Pessanha Gomes and Masaru Yarime10. The wild side of luxury: Can nature continue to sustain the luxury industry? Xenya Cherny-ScanlonAbout the editors

Gardetti, Miguel Angel; Torres, Ana Laura

Gardetti, Miguel Angel Miguel Angel Gardetti has been the head of the Cen... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia