• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sustainable Energy Branding: Helping to Save the Planet » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sustainable Energy Branding: Helping to Save the Planet

ISBN-13: 9781032396712 / Angielski / Twarda / 2023 / 256 str.

Fridrik Larsen
Sustainable Energy Branding: Helping to Save the Planet Larsen, Fridrik 9781032396712 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sustainable Energy Branding: Helping to Save the Planet

ISBN-13: 9781032396712 / Angielski / Twarda / 2023 / 256 str.

Fridrik Larsen
cena 634,12 zł
(netto: 603,92 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 627,63 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

As climate change has become one of the greatest challenges of our times, the world’s power companies are engaged in levels of industrial change that have never been experienced before. This book looks at the role of branding and marketing in the energy transition through a series of interviews with senior energy-sector executives.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Industries - Energy
Business & Economics > Industries - Natural Resource Extraction
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032396712
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
256
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Introduction: Energy Branding versus Greenwash  1. Northern Lights and the Power of Brand: Jukka Ruusunen on Energy Monopolies and Public Perceptions  2. Brand as a Promise: Magnus Hall on Energy Companies Fulfilling Expectations  3. Business to Human: Ryan O’Keeffe on the View from a Seven Trillion Dollar Fund  4. The Sound of Brand: Michael Boumendil on the Next Frontier in Brand Collateral  5. Branding in America: Mary Powell and Mari McClure on Building and Maintaining an American Energy Brand  6. Black Gold and Green Energy: Rahul Malhotra on Marketing Shell in the Age of Renewables  7. Oil Companies: Henrik Habberstad and Tom Van de Cruys on Sovereign Energy Brands in the Social Media Era  8. The Italian Job: Antonio Cammisecra on Enel’s Power Distribution Branding Strategy  9. A Solar Collaboration: Anthony Ainsworth on Turning E.ON into a Pop Brand  10. In the Big Country: Paula Gold Williams on Leading America’s Largest Municipal Utility  11. A Model Island: Hordur Arnarson on Going Beyond Full Sustainability  12. Finding the Right Balance: Jacob Benbunan on Branding Between IQ and EQ  13. Virtual Power: Nic Kennedy on the Meeting of Energy and IT  14. Who You Are and Who You Want to Be: Hando Sutter on Brand as the Tip of the Corporate Strategy Iceberg  15. Liberalisation Bonanza: Stephen Fitzpatrick and Kevin McMinn on ‘Energy Minnows’ Becoming Big Fish – or One of the ‘Big Six’  16. From Product to Service: Ana Busto on Engie Post-Rebrand  17. Harder Than Rocket Science: Kevin Lane Keller on the Theory and Practice of Energy Branding

Fridrik Larsen is an associate professor of marketing at the University of Iceland. He is the leading authority on branding within the energy space and the first person to hold a PhD in energy branding. Larsen holds graduate degrees in finance, economics and psychology and a postgraduate degree in marketing. He is the author of three books on energy branding, a sought-after public speaker and the founder of the CHARGE conference.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia