Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
Supporting Transgender Students, Second Edition: Understanding Gender Identity and Reshaping School Culture » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2670488]
•
Literatura piękna
[1633199]
więcej...
•
Turystyka
[65046]
•
Informatyka
[142740]
•
Komiksy
[32561]
•
Encyklopedie
[21654]
•
Dziecięca
[521538]
•
Hobby
[110342]
•
AudioBooki
[2178]
•
Literatura faktu
[198388]
•
Muzyka CD
[721]
•
Słowniki
[2810]
•
Inne
[407051]
•
Kalendarze
[2043]
•
Podręczniki
[167248]
•
Poradniki
[411645]
•
Religia
[456186]
•
Czasopisma
[429]
•
Sport
[59792]
•
Sztuka
[228176]
•
CD, DVD, Video
[4056]
•
Technologie
[204594]
•
Zdrowie
[89233]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3435]
•
Puzzle, gry
[3470]
•
Literatura w języku ukraińskim
[271]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10802]
Kategorie szczegółowe BISAC
Supporting Transgender Students, Second Edition: Understanding Gender Identity and Reshaping School Culture
ISBN-13
: 9781608012619 / Angielski
Alex Myers
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
Supporting Transgender Students, Second Edition: Understanding Gender Identity and Reshaping School Culture
ISBN-13
: 9781608012619 / Angielski
Alex Myers
cena
80,79
zł
(netto: 76,94 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 76,81 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 13-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Inclusive Education
Education
>
Philosophy, Theory & Social Aspects
Education
>
Teaching - Subjects - Health & Sexuality
Wydawca:
University of New Orleans Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781608012619
Myers, Alex
Alex Myers is a writer, teacher, speaker, and acti...
więcej >
Udostępnij
Czytaj nas na: