• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Supporting English Learners in the Classroom: Best Practices for Distinguishing Language Acquisition from Learning Disabilities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Supporting English Learners in the Classroom: Best Practices for Distinguishing Language Acquisition from Learning Disabilities

ISBN-13: 9780807759530 / Angielski / Miękka / 2019

Eric M. Haas; Julie Esparza Brown
Supporting English Learners in the Classroom: Best Practices for Distinguishing Language Acquisition from Learning Disabilities Eric M. Haas Julie Esparza Brown 9780807759530 Teachers College Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Supporting English Learners in the Classroom: Best Practices for Distinguishing Language Acquisition from Learning Disabilities

ISBN-13: 9780807759530 / Angielski / Miękka / 2019

Eric M. Haas; Julie Esparza Brown
cena 146,29 zł
(netto: 139,32 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 139,97 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Offers educators evidence-based best practices to help them address the individual needs of English learners with academic challenges and those who have been referred for special education services. The authors include guidance and specific tools to help districts, schools, and classrooms use multi-tiered systems of support and other interventions.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Multicultural Education
Education > Special Education - Learning Disabilities
Education > Bilingual Education
Wydawca:
Teachers College Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807759530
Rok wydania:
2019
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
25.4 x 17.53 x 1.02
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

  • Contents
  • Acknowledgments ix
  • 1. Introduction 1
  • 2. Problems in Identifying English Learner Students at Risk for Learning Disabilities and In Need of Special Education  9
  • English Learner Student Statistics 9
  • EL and Dual Identified Student Diversity 10
  • Factors Influencing EL and Dual Identified Student Success 11
  • Misidentification and Misplacement of Struggling EL Students 12
  • Changing Achievement and Contexts for EL and Dual Identified Students K–12 15
  • We Need to Improve EL and Dual Identified Student Education 20
  • 3. Culturally and Linguistically Responsive Multi-Tiered Support Systems for English Learners: High-Quality Teaching Practices Across the Tiers 23
  • A Multi-Tiered System of Supports (MTSS) 25
  • Understanding Today’s Learners 28
  • Multi-Tiered System of Supports for English Learners: Unique Considerations 29
  • Using MTSS to Support All Students 45
  • Putting It All Together: The PLUSS Framework 60
  • Supporting All Students 62
  • 4. Culturally and Linguistically Responsive Multi-Tiered Support Systems for English Learners: Assessment Across the Tiers 65
  • Understanding Assessment as a Process: Assessment Versus Testing 65
  • Basic Principles of Assessment: What Practitioners Need to Know 66
  • Determining Assessment Type: What’s the Question Being Addressed?  70
  • Assessment Across the Tiers of MTSS 77
  • Assessment at Tier 1 78
  • Assessment at Tier 2 85
  • Assessment at Tier 3 90
  • Equitable Opportunities Means Equal Standards 92
  • 5. Effective Instruction for English Learner Students with Academic Challenges in General and Special Education: Collaborative Program Elements 95
  • Typologies of English Learners: Differences Across the Population That Impact Instruction and Achievement 97
  • Special Education 102
  • Process for Appropriate Special Education Referrals 108
  • After the Referral 115
  • The Culture-Language Test Classifications and Culture-Language Interpretive Matrix 120
  • Creating Culturally and Linguistically Appropriate Individual Education Plans 122
  • Specially Designed Instruction (SDI)—Program Models 129
  • Universal Design for Learning 132
  • Policies for Reclassifying EL Students with Disabilities 133
  • Differentiating Language Acquisition From Learning Disabilities 135
  • 6. School-, District-, and Statewide Improvement: Lessons from State Manuals on Dual Identified Students 137
  • Overview of State Dual Identified Student Manuals 138
  • System Improvement Theory in Action in the State Manuals 141
  • System Improvement Beyond the Manuals 147
  • New Issues in the Near Future 151
  • 7. Using Legal Rights and Responsibilities to Promote Effective Programs and Practices for EL Students at Risk for or Having a Learning Dis/Ability 153
  • ESSA and the Current Education Policy Environment 154
  • Legal Rights of EL students and Related Educator Responsibilities 158
  • Legal Rights of Students and Related Educator Responsibilities 162
  • 8. Conclusion 169
  • Needs Assessment: Key Questions 169
  • Complementary Roles and Actions 170
  • Final Thoughts 171
  • Appendix: Collaborative Problem-Solving Form (CPSF) 173
  • Notes 185
  • References 189
  • Index 213
  • About the Authors 229



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia