ISBN-13: 9788361022251 / Polski / broszurowa / 2011 / 88 str.
Agnieszka Bala - Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli MózguZeszyt ćwiczeń 5 - Analiza i synteza wzrokowa, materiał atematyczny Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:- zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce językaZadania zawarte w książeczce uczą linearnego, sekwencyjnego analizowania materiału atematycznego, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozwijają przede wszystkim mechanizmy lewopółkulowe, rozwijają koordynację wzrokowo- ruchową, przygotowują do nauki pisania, postrzegania kierunku zgodnym z kierunkiem czytania.Dziecko ma za zadanie zamalować kwadrat, narysować kółko lub kreskę w kwadracie.Ważne jest by dziecko analizowało wzór kwadrat po kwadracie, od strony lewej do prawej, rozpoczynając od górnej linii, przechodząc do następnej, zgodniez kierunkiem czytania.Dziecko powinno:- zamalować kwadrat kreskami pionowymi- rysować kółko kreśląc linię w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara- rysować kreski od górnego rogu kwadratuZadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.
Agnieszka Bala - Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli MózguZeszyt ćwiczeń 5 - Analiza i synteza wzrokowa, materiał atematyczny Zeszyty ćwiczeń z serii " Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu" są przeznaczone dla dzieci:- zagrożonych dysleksją- ze skrzyżowaną lateralizacją- z trudnościami w nauce językaZadania zawarte w książeczce uczą linearnego, sekwencyjnego analizowania materiału atematycznego, precyzji posługiwania się dominującą ręką, rozwijają przede wszystkim mechanizmy lewopółkulowe, rozwijają koordynację wzrokowo- ruchową, przygotowują do nauki pisania, postrzegania kierunku zgodnym z kierunkiem czytania.Dziecko ma za zadanie zamalować kwadrat, narysować kółko lub kreskę w kwadracie.Ważne jest by dziecko analizowało wzór kwadrat po kwadracie, od strony lewej do prawej, rozpoczynając od górnej linii, przechodząc do następnej, zgodniez kierunkiem czytania.Dziecko powinno:- zamalować kwadrat kreskami pionowymi- rysować kółko kreśląc linię w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara- rysować kreski od górnego rogu kwadratuZadania rozwijają umiejętności wzrokowe, motoryczne, sekwencyjne, pamięć oraz koordynację wzrokowo-ruchową.Ćwiczenia te są przydatne w terapii logopedycznej, reedukacyjnej.Zeszyty te można wykorzystać do codziennej pracy z dzieckiem, w przedszkolu i w szkole.