• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Students' Reasoning about Limit » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Students' Reasoning about Limit

ISBN-13: 9783639164640 / Angielski / Miękka / 2009 / 304 str.

Craig Swinyard
Students' Reasoning about Limit Craig Swinyard 9783639164640 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Students' Reasoning about Limit

ISBN-13: 9783639164640 / Angielski / Miękka / 2009 / 304 str.

Craig Swinyard
cena 354,20 zł
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Limit plays a vital role as a foundational concept in analysis. The vast majority of topics encountered in calculus and undergraduate analysis are built upon understanding the concept of limit and being able to work flexibly with its formal definition. This book describes a study conducted with the purpose of: 1) Developing insight into students' reasoning about limit in relation to their reinventing the formal definition, and; 2) Informing the design of principled instruction that might support students' attempts to reinvent the formal definition. In separate teaching experiments, two pairs of students successfully reinvented a definition of limit capturing the intended meaning of the conventional - definition. This book traces the evolution of the students' definitions over the course of two ten-week teaching experiments, and highlights thematic findings which point to what might be entailed in coming to reason flexibly and coherently about limit and its formal definition. This book should be especially useful for mathematics educators at the secondary and tertiary levels, particularly those who teach calculus and introductory analysis."

Limit plays a vital role as a foundational concept inanalysis. The vast majority of topics encountered incalculus and undergraduate analysis are built uponunderstanding the concept of limit and being able towork flexibly with its formal definition. This bookdescribes a study conducted with the purpose of: 1)Developing insight into students reasoning aboutlimit in relation to their reinventing the formaldefinition, and; 2) Informing the design ofprincipled instruction that might support studentsattempts to reinvent the formal definition. Inseparate teaching experiments, two pairs of studentssuccessfully reinvented a definition of limitcapturing the intended meaning of the conventionalε-δ definition. This book traces the evolution of thestudents definitions over the course of two ten-weekteaching experiments, and highlights thematicfindings which point to what might be entailed incoming to reason flexibly and coherently about limitand its formal definition. This book should beespecially useful for mathematics educators at thesecondary and tertiary levels, particularly those whoteach calculus and introductory analysis.

Kategorie:
Nauka, Matematyka
Kategorie BISAC:
Mathematics > Study & Teaching
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639164640
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
304
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.73
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Craig A. Swinyard, Ph.D.: Studied Mathematics Education at
Portland State University. Assistant Professor of Mathematics at
University of Portland, Portland, Oregon. Research interests
include students'' reasoning about concepts fundamental to
calculus and analysis.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia