• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stratégies de marketing relationnel parmi les franchises de café » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Stratégies de marketing relationnel parmi les franchises de café

ISBN-13: 9786207013388 / Francuski / Miękka / 2024 / 88 str.

Oscar Laureano-Casanova; Brenda B. Del Ángel-Mora; Carlos A. Loredo-Hernández
Stratégies de marketing relationnel parmi les franchises de café Laureano-Casanova, Oscar, Del Ángel-Mora, Brenda B., Loredo-Hernández, Carlos A. 9786207013388 Editions Notre Savoir - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Stratégies de marketing relationnel parmi les franchises de café

ISBN-13: 9786207013388 / Francuski / Miękka / 2024 / 88 str.

Oscar Laureano-Casanova; Brenda B. Del Ángel-Mora; Carlos A. Loredo-Hernández
cena 273,04
(netto: 260,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 273,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

La recherche vise à identifier les stratégies de marketing mises en oeuvre entre une franchise étrangère et un café local, qui leur permettent d'entretenir des relations durables et profitables avec leurs consommateurs. La recherche est descriptive en ce sens qu'elle implique la description, l'enregistrement, l'analyse et l'interprétation de la nature et de la composition actuelles des phénomènes qui décrivent la population à travers l'utilisation du marketing relationnel. Au total, 384 enquêtes ont été menées auprès de consommateurs fréquentant régulièrement les franchises Starbucks et Degas Café. Les résultats montrent que les clients consomment du café plus de trois fois par mois, viennent pour la variété des produits proposés et le service à la clientèle. Il est conclu que dans les franchises de café, les services et/ou produits commercialisés, les nouvelles offres et la satisfaction des clients sont d'une importance capitale pour créer une relation de fidélité à la marque.

Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786207013388
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
88
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia