• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stratégies de marketing numérique pour les entreprises du secteur des technologies de l'information » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Stratégies de marketing numérique pour les entreprises du secteur des technologies de l'information

ISBN-13: 9786208267292 / Francuski / Miękka / 2024 / 60 str.

Iman Sabah Mustafa
 - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Stratégies de marketing numérique pour les entreprises du secteur des technologies de l'information

ISBN-13: 9786208267292 / Francuski / Miękka / 2024 / 60 str.

Iman Sabah Mustafa
cena 195,91
(netto: 186,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 195,91
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Dans l'environnement commercial dynamique d'aujourd'hui, les entreprises informatiques doivent adopter des stratégies de marketing numérique efficaces pour rester compétitives. Ce document explore diverses tactiques qui améliorent la visibilité de la marque et génèrent des résultats commerciaux, en se concentrant sur le marketing de contenu, le référencement, le marketing des médias sociaux, le marketing par courriel et la publicité payante. Le marketing de contenu établit un leadership éclairé, tandis que le référencement améliore le classement dans les moteurs de recherche pour une meilleure visibilité. Les médias sociaux attirent l'attention du public et le fidélisent, tandis que le marketing par courriel et la publicité payante convertissent les clients potentiels qualifiés. Le document souligne également le rôle croissant de l'analyse des données et de l'IA dans le marketing numérique, permettant des campagnes personnalisées et une gestion efficace. En intégrant ces stratégies, les entreprises informatiques peuvent atteindre une croissance durable dans un paysage numérique interconnecté.

Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Editions Notre Savoir
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786208267292
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
60
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia