• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategy for Sustainable Competitive Advantage: Surviving Declining Demand and China's Global Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategy for Sustainable Competitive Advantage: Surviving Declining Demand and China's Global Development

ISBN-13: 9780415522748 / Angielski / Twarda / 2012 / 310 str.

Ian Chaston
Strategy for Sustainable Competitive Advantage: Surviving Declining Demand and China's Global Development Chaston, Ian 9780415522748 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategy for Sustainable Competitive Advantage: Surviving Declining Demand and China's Global Development

ISBN-13: 9780415522748 / Angielski / Twarda / 2012 / 310 str.

Ian Chaston
cena 193,86
(netto: 184,63 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Due to the adverse outcomes of the recent global recession and the public deficit crisis in the USA and Europe, Western companies can expect flattening or declining sales in their domestic markets. They will also face growing competition as Chinese firms seek to block the activities of foreign companies in their domestic market and expand their own operations in overseas markets. Survival and growth for Western companies is unlikely to come from sustaining current business practices based upon utilization of conventional approaches to strategic management; success will depend on exploiting new knowledge to stay ahead of competition. This book examines the strategic issues associated with the entrepreneurial utilization of new knowledge to create innovative products and services, accompanied by the development of leading edge, highly productive internal organizational processes. Through the use of appropriate theories and illustrative case examples, the text is designed to assist managers in Western organizations and business school students understand how to counter the increasing threats that are posed by the globalization of companies from emerging countries such as the BRIC nations.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Green Business
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Research in Organizational Behavior and Strategy
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415522748
Rok wydania:
2012
Numer serii:
000442356
Ilość stron:
310
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. A Very Uncertain World  2. Knowledge and Competitive Advantage  3. Strategic Planning  4. Assessing External Environments  5. Internal Competence  6. Gap Assessment  7. Issues, Objectives and Stakeholders  8. Strategy  9. Technology Strategies  10. Knowledge, Networks and Innovation  11. Public Sector Planning  12. Organisational Structure  13. Implementing Strategy  14. Implementation Errors  15. Riding the Smart Wave.  Notes.  Index

Ian Chaston is Professor of Marketing and Entrepreneurship and Director of the Management Centre at Plymouth Business School, Plymouth University, UK, and a Visiting Professor at Centrum Catolica Business School in Peru. Recent publications include Public Sector Management: Mission Impossible? (2011) and Entrepreneurship and Small Firms (2009).

Chaston, Ian Ian Chaston is Director of Research and Terry Mang... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia