• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategy for Good: Business Giving Strategies for the 21st Century » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategy for Good: Business Giving Strategies for the 21st Century

ISBN-13: 9780976194880 / Angielski / Miękka / 2011 / 372 str.

Susan A. Hyatt
Strategy for Good: Business Giving Strategies for the 21st Century Susan A. Hyatt 9780976194880 Goodworks Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategy for Good: Business Giving Strategies for the 21st Century

ISBN-13: 9780976194880 / Angielski / Miękka / 2011 / 372 str.

Susan A. Hyatt
cena 99,57
(netto: 94,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 99,30
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Winner of four book awards: 2012 Axiom Business Book Awards, Bronze in Nonprofit/Philanthropy category 2012 Next Generation Indie Books Awards, Third Grand Prize Winner for Nonfiction 2012 Next Generation Indie Book Awards, Winner in the Business category 2012 Colorado Independent Publishers Association EVVY Award, Bronze in Business/Career category

Giving back to local communities is a growing expectation for businesses coming from both outside and inside company walls. Community involvement is no longer a "nice to do" but a "need to do." Don't be one of those companies that just tosses dollars at issues for a tax write-off. Instead, use this proven, step-by-step process to maximize your company's give-back efforts.

Strategy for Good shows you how to create all-win solutions that demonstrate your values, benefit the causes you care most about, and boost your bottom line. Your company can be engaged in heartfelt ways that positively impact your business goals, operations, and profitability.

This lively, accessible how-to resource guide will give you: Best practice examples, tips, and insights on effective community involvement from over 50 business thought leaders; The 7 essential steps of effective community involvement to take your strategy and organizational systems to the next level; A menu of dozens of proven ways to engage with nonprofits and NGOs through contributions and commerce; and Food for thought suggestions to help generate even more ideas about ways to support the causes you care about-regardless of your company's age, size, or profitability.

Forward by Patricia Aburdene, author of Megatrends 2010

The Buzz:

Strategy for Good is a must-read for business leaders wishing to create greater impact in the world.
"-JEFFREY SWARTZ, President & CEO, Timberland"

Strategy for Good is a compelling and comprehensive guide on how business and non-profit leaders can create strategic partnerships that create mutual value and benefit. It's chock full of helpful resources, real world examples and a practical seven step plan for strategic business giving that will help business leaders reap new dividends for their company and society.
"-KIM FRAWLEY, Director, Corporate Responsibility, Pfizer Inc."

Whether aiming to get started or deepen existing investments, small companies will find Susan Hyatt's approach to and ideas for community investments a useful tool to create positive impact for both business and neighborhoods.
"- ANNA CUNNINGHAM, Manager, Global Responsibility, Starbucks Coffee Company"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Social Science > Philanthropy & Charity
Business & Economics > Taxation - Corporate
Wydawca:
Goodworks Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780976194880
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
372
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.96
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Hyatt, Susan A. SUSAN A. HYATT is the founder and CEO of Core Thou... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia