• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategy and Performance: Achieving Competitive Advantage in the Global Marketplace » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategy and Performance: Achieving Competitive Advantage in the Global Marketplace

ISBN-13: 9781403916181 / Angielski / Twarda / 2003 / 316 str.

Abby Ghobadian; Nicholas O'Regan; David Gallear
Strategy and Performance: Achieving Competitive Advantage in the Global Marketplace Ghobadian, A. 9781403916181 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategy and Performance: Achieving Competitive Advantage in the Global Marketplace

ISBN-13: 9781403916181 / Angielski / Twarda / 2003 / 316 str.

Abby Ghobadian; Nicholas O'Regan; David Gallear
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Terms such as the 'new competitive landscape', 'hypercompetition' and 'inherent instability and change' have been used over the past decade to describe the changing global competitive environment. A plethora of strategic and operational measures have been used to enable firms to gain sustainable competitive advantage, with varying degrees of success. Yet we remain in largely uncharted territory with strategic preparation for the future becoming a critical activity. Strategy and Performance provides academics, practitioners and students with a highly focused approach to competing in the global marketplace.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781403916181
Rok wydania:
2003
Wydanie:
2004
Ilość stron:
316
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
20.3 x 12.7
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

' Strategy and Performance is a collection of 14 papers by international writers which address five principal areas of strategy: competition; innovation; industry, organisational and technological change. Interspersed with 'compare and contrast' academic reviews of strategic theory are lively research-based analyses. The new research contained in [the book] is well worth seeking out and discussing.' - Best of Biz www.bestofbiz.com

List of Tables and Figures Preface Acknowledgements List of Contributors INTRODUCTION Creating Value in the New Competitive Landscape; A.Ghobadian, N.O'Reagan, H.Viney, D.Gallear PART I: COMPETING IN THE GLOBAL MARKETPLACE Developing and Managing Strategic Alliances, Building Social Capital and Creating Value; M.A.Hitt, R.D.Ireland & M.Santoro Towards a Theory of Multinational Enterprises and the Civil Society; A.M.Rugman & A.Verbeke PART II: CHANGING INDUSTRY CONFIGURATION Building Versus Acquiring Resources: Analysis and Application to Learning Theory; J.B.Barney & T.W.Tong Better Constructs for Analysis and Management of Firm Competence; P.Knott Intangible Resources and Export Marketing Strategy as Determinants of Export Performance: An Empirical Analysis from the Resource-Based View; A.Rialp-Criado, J.Rialp-Criado, C.N.Axinn & S.Thach Strategic Planning: The Key to Enhanced Performance?; N.O'Regan & A.Ghobadian PART III: ORGANISATIONAL CHANGE Understanding the HR Strategies of the 1990s; C.R.Littler Managing in Times of Change: Avoiding Management Myopia; M.Goodman Understanding Inertia: Developing a Multi-Disciplinary Perspective?; A.Genus PART IV: MANAGING TECHNOLOGICAL CHANGE A Dynamic Resource-Based View of the Interaction Between Technological Resources, Corporate Diversification and Performance; F.J.Forcadell PART V: INNOVATION Developing a Compass to Navigate the Innovation Journey; Z.J.Radnor, H.Noke & T.Rickards Leadership and Innovation: Surfacing Synergies Among Constructs and Theories; E.Wilson-Evered, C.Härtel & M.Neale CONCLUSION Strategic Management: Its Development and Future Directions; H.Thomas Index

CATHERINE N. AXINN College of Business, Ohio University, USA JAY B. BARNEY Fisher College of Business, The Ohio State University, USA FRANCISCO J. FORCADELL Universidad Rey Juan Carlos, Madrid, Spain AUDLEY GENUS University of Newcastle upon Tyne Business School, UK MALCOLM GOODMAN Durham University, UK CHARMINE HÄRTEL Monash University, Australia MICHAEL A. HITT W.P. Carey School of Business, Arizona State University, USA R. DUANE IRELAND Robins School of Business, University of Richmond, USA PAUL J. KNOTT University of Canterbury, Christchurch, New Zealand CRAIG R. LITTLER University of London, Royal Holloway, UK and Curtin University Business School, Perth, Australia MATTHEW NEALE Queensland University of Technology, Australia HANNAH NOKE University of Bradford School of Management, UK ZOE J. RADNOR Warwick Business School, UK ALEX RIALP-CRIADO Autonomous University of Barcelona, Spain JOSEP RIALP-CRIADO Autonomous University of Barcelona, Spain TUDOR RICKARDS Manchester Business School, UK ALAN M. RUGMAN Indiana University, Kelley School of Business, and Templeton College, Oxford MICHAEL D. SANTORO LeHigh University, Bethlehem, Pennsylvania, USA SHARON THACH Tennessee State University College of Business, USA HOWARD THOMAS Warwick University, UK TONY W. TONG Fisher College of Business, The Ohio State University, USA ALAIN VERBEKE University of Calgary, Canada ELISABETH WILSON-EVERED Monash University, Australia

Ghobadian, Abby Abby Ghobadian is Director of the Institute of Res... więcej >
O'Regan, Nicholas Nicholas is at Middlesex University Business Schoo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia