• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategy and Communication for Innovation: Integrative Perspectives on Innovation in the Digital Economy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategy and Communication for Innovation: Integrative Perspectives on Innovation in the Digital Economy

ISBN-13: 9783319841847 / Angielski / Miękka / 2018 / 424 str.

Nicole Pfeffermann; Julie Gould
Strategy and Communication for Innovation: Integrative Perspectives on Innovation in the Digital Economy Pfeffermann, Nicole 9783319841847 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategy and Communication for Innovation: Integrative Perspectives on Innovation in the Digital Economy

ISBN-13: 9783319841847 / Angielski / Miękka / 2018 / 424 str.

Nicole Pfeffermann; Julie Gould
cena 726,29
(netto: 691,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 693,97
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Technology & Engineering > General
Business & Economics > Industries - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319841847
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
424
Waga:
0.62 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 2.31
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I - Strategic Perspectives on Innovation.- Part II - Communicative Perspectives on Innovation.- Part III - Integrated Perspectives on Innovation.- Part IV - Case Examples.

Innovation is a continuous dialog. This dialog has reached a new dimension in the digitalized information age. The necessity of managing strategic collaboration activities and information flows within and across organizations led thereby to a new thinking in management. As a result, both strategy and communication are important drivers of innovation and growth and, hence, critical factors underpinning sustainable innovation and market success in the long-run. As a new communication field, innovation communication facilitates managing open innovation, strengthening corporate culture and reputation, successfully launching new products and services as well as building new capabilities and difficult-to-imitate resources. Consequently, firms today need to develop a strong communication portfolio as an integral part of any information-innovation processes on a functional and/or company-wide level. This also includes understanding the role of communicators in clusters, research networks, and supportive ecosystems.

The third edition of the contributed volume “Strategy and Communication for Innovation” concentrates on emerging approaches and methods for integrating communication in corporate innovation and business model innovation in the digital economy. A key theme is the provision of an integrated perspective to bridge the gap between innovation management and communication management at both strategic and operational levels. This book makes an important contribution to this evolving academic domain by providing multiple perspectives on latest research on innovation communication and strategic open innovation. It also provides guidance for managers to understand the diverse pathways by which they can leverage communication to shape and accelerate innovation and growth.>



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia