• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategies in Global Industries: How U.S. Businesses Compete » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategies in Global Industries: How U.S. Businesses Compete

ISBN-13: 9780899305288 / Angielski / Miękka / 1990 / 216 str.

Professor Allen J. Morrison
Strategies in Global Industries: How U.S. Businesses Compete Morrison, Allen 9780899305288 Quorum Books - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategies in Global Industries: How U.S. Businesses Compete

ISBN-13: 9780899305288 / Angielski / Miękka / 1990 / 216 str.

Professor Allen J. Morrison
cena 356,48
(netto: 339,50 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 355,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This insightful monograph explodes some of the myths introduced by well-known business consultants and by strategic planning academics and replaces myth with comprehensive model of business strategies that is a applicable to the contemporary marketplace where international trade and competitiveness are issues of critical concern. Today's American businesses are challenged both at home and abroad in market battles that frequently threaten the survival of entire domestic industries. In Strategies in Global Industries, Morrison develops a comprehensive model of business strategies that is a prescription for increasing the competitiveness of U.S. companies. He argues that many U.S. firms misperceive global industry opportunities and, as a consequence, pursue strategies that may suboptimize performance. Indeed, Morrison found little evidence that U.S. businesses are actually competitive on a global scale. Results of his study of 115 global U.S. companies that have annual average sales of over $900 million form the basis for his groundbreaking conclusions that will have wide applicability to global concerns.

The study's conceptual foundation consists of an integration of the contingency perspective of strategic management and the industry organization perspective of the business's context. These two perspectives are vital to an in-depth understanding of the relationship between business strategy and performance in global industries. Four appendixes detail the survey instrument and SIC Code-related data. Twenty-six figures graphically display information relating to strategy classification, research methodology, global industries, key business unit characteristics, strategy types and dimensions in global industries, and more. An important contribution to the vital study of U.S. competitiveness on a global scale, the volume offers many, fact-based new insights into ways to foster and improve the competitiveness of U.S. companies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - General
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Quorum Books
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780899305288
Rok wydania:
1990
Ilość stron:
216
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
24.31 x 16.38 x 2.11
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Morrison, Allen J., Professor Allen Morrison is a professor of global management... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia