• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategies in E-Business: Positioning and Social Networking in Online Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategies in E-Business: Positioning and Social Networking in Online Markets

ISBN-13: 9781489978608 / Angielski / Miękka / 2016 / 165 str.

Ignacio Gil-Pechuan; Daniel Palacios-Marques; Marta Peris-Ortiz
Strategies in E-Business: Positioning and Social Networking in Online Markets Gil-Pechuán, Ignacio 9781489978608 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategies in E-Business: Positioning and Social Networking in Online Markets

ISBN-13: 9781489978608 / Angielski / Miękka / 2016 / 165 str.

Ignacio Gil-Pechuan; Daniel Palacios-Marques; Marta Peris-Ortiz
cena 403,47
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book shows how to align strategy, organization design, human resource management and e-business practice in developing successful social networking programs, taking into account the global financial crisis and challenges to traditional business models.

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Computers > Electronic Commerce (see also headings under Business & Economics - E-Comme
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781489978608
Rok wydania:
2016
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
165
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 0.94
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Positioning in Online Social Networks Through QDQ Media: An Opportunity for Spanish SMES?.- Modeling the Influence of eWOM on Loyalty Behaviour in Social Network Sites.- Crowdsourcing as a Competitive Advantage for New Business Models.- Analyzing a Successful Incubator Business Model: The Case of Barcelona Activa.- Website Effectiveness for Tourism Accommodation Companies.- Gender in the Elderly Internet Users.- Search Engine of Optimization (SEO) and Ethical Leadership Strategies.- Search Engine Ranking: A SEO Strategy.- The Integration of Social Networks in the Competitiveness of Cooperation Networks: An Analysis to be Applied in Pharmacies.- How Are New Media Changing the Working Environment? What are the Challenges?.- Improving User Experience: A Methodology Proposal for Web Usability Measurement.- The Importance of Trust in Information Security in Interconnected Organisations.

In this volume, the authors apply insights from a variety of perspectives to explore the alignment among strategy, organization design, process and human resource management, and e-business practices on developing successful social networking programs—with particular regard to applying such initiatives against the backdrop of the global financial crisis and challenges to traditional business models. Showcasing in-depth case studies, the authors present emerging approaches to analyze the impact of investment in social networking sites, aligning internal resources, and measuring effects on positioning, branding, and new business creation.

 

The fact that a growing proportion of the world population has a relationship with social networking sites could prove very valuable for companies. The question is whether this represents a business opportunity, whether companies know how to make the most of it and if they will make the necessary efforts to adapt to these new platforms. In the modern world, social networking sites have enormous potential for large as well as small and medium-sized enterprises (SMEs); most companies are aware of the need for a presence on social networking sites, but at present their e-business strategies are part of their medium and long-term strategic planning and only a small percentage have been put into practice.

 

In short, this book attempts to answer the following questions: Is there a business opportunity for companies on social networking sites? Do they know how to make the most of it? Are they willing to make the necessary effort to adapt? Can e-business strategies contribute to company creation and the success of already existing businesses? And if so, how?



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia