• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategien in Der Automobilindustrie: Technologietrends Und Marktentwicklungen » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategien in Der Automobilindustrie: Technologietrends Und Marktentwicklungen

ISBN-13: 9783834807250 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 234 str.

Henning Wallentowitz; Arndt Freialdenhoven; Ingo Olschewski
Strategien in Der Automobilindustrie: Technologietrends Und Marktentwicklungen Wallentowitz, Henning Freialdenhoven, Arndt Olschewski, Ingo 9783834807250 Vieweg+Teubner - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategien in Der Automobilindustrie: Technologietrends Und Marktentwicklungen

ISBN-13: 9783834807250 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 234 str.

Henning Wallentowitz; Arndt Freialdenhoven; Ingo Olschewski
cena 131,95 zł
(netto: 125,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 126,07 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Nach einer Darstellung der Grundlagen der Automobilindustrie werden die aktuellen Herausforderungen und Treiber fur Veranderungen dieser Branche vorgestellt. Das resultierende neue Rollenverstandnis zwischen Fahrzeughersteller und Automobilzulieferer wird mit entsprechenden Strategien verdeutlicht. Verschiedene Kooperationsformen und Standortstrategien sowie ein entsprechendes Markenmanagement runden den Themenblock ab. Auf Basis von relevanten Technologieanalysemethoden wird ein detaillierter Uberblick uber verschiedene Technologietrends in den Feldern Karosserie, Antrieb, Fahrwerk und Elektronik gegeben.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Automotive
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Vieweg+Teubner
Seria wydawnicza:
ATZ/MTZ-Fachbuch
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783834807250
Rok wydania:
2008
Wydanie:
2009
Ilość stron:
234
Waga:
0.40 kg
Wymiary:
24.4 x 17.0 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Grundlagen der Automobilindustrie - Herausforderungen der Automobilindustrie - Strategien der Fahrzeughersteller - Kooperationen in der Automobilindustrie - Standortstrategien in der Automobilindustrie - Markenmanagement in der Automobilindustrie - Technologieanalysemethoden - Technologietrends Karosserie - Technologietrends Antrieb - Technologietrends Fahrwerk

Prof. Dr.-Ing. Henning Wallentowitz leitete das Institut für Kraftfahrwesen an der RWTH Aachen bis August 2008.
Dipl.-Ing. Arndt Freialdenhoven arbeitet als verantwortlicher Teamleiter für Strategie- und Prozessentwicklung am Institut für Kraftfahrzeuge Aachen (ika).
Dipl.-Kfm. Ingo Olschewski arbeitet als wissenschaftlicher Mitarbeiter an der Forschungsgesellschaft Kraftfahrwesen mbH Aachen im Team Strategie- und Prozessentwicklung.

Nach einer Darstellung der Grundlagen der Automobilindustrie werden die aktuellen Herausforderungen und Treiber für Veränderungen dieser Branche vorgestellt. Das resultierende neue Rollenverständnis zwischen Fahrzeughersteller und Automobilzulieferer wird mit entsprechenden Strategien verdeutlicht. Verschiedene Kooperationsformen und Standortstrategien sowie ein entsprechendes Markenmanagement runden den Themenblock ab. Auf Basis von relevanten Technologieanalysemethoden wird ein detaillierter Überblick über verschiedene Technologietrends in den Feldern Karosserie, Antrieb, Fahrwerk und Elektronik gegeben.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia