• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategien Des Personalmarketing: Was Erfolgreiche Unternehmen Besser Machen » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategien Des Personalmarketing: Was Erfolgreiche Unternehmen Besser Machen

ISBN-13: 9783663059387 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 306 str.

Hans Strutz
Strategien Des Personalmarketing: Was Erfolgreiche Unternehmen Besser Machen Strutz, Hans 9783663059387 Gabler Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategien Des Personalmarketing: Was Erfolgreiche Unternehmen Besser Machen

ISBN-13: 9783663059387 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 306 str.

Hans Strutz
cena 207,36
(netto: 197,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 198,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Gabler Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783663059387
Rok wydania:
2012
Wydanie:
1992
Ilość stron:
306
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
24.4 x 17.0 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Personalmarketing: Alter Wein in neuen Schläuchen?.- Der Einsatz von Marketinginstrumenten im Personalbereich.- Die Planung Strategischer Personalbeschaffungsprogramme als Grundlage des Personalmarketing.- Die Attraktivität des Unternehmens als Arbeitgeber.- Anmerkungen zum „Sprachverhalten“ im Personalwesen.- Personalwerbung heißt heute und in Zukunft: „Bitte, bewerben Sie sich bei Ihren potentiellen Mitarbeiterinnen und Mitarbeitern...“.- Die erfolgreiche Bewerberansprache: Wer sich bewerben soll, muß umworben werden.- Bewerberauswahl: Das dynamische Auswahlseminar der Bayerischen Vereinsbank.- Mitarbeitermotivation: Ein zentrales Element des Personalmarketing.- „Mitarbeiterorientierte Führungsinitiative“ als Beitrag zum internen Personalmarketing.- Variable Vergütungssysteme als Wettbewerbsvorteil im Personalmarketing.- Betriebliche Weiterbildung Erfolgsfaktor des internen Personalmarketing.- Personalmarketing für Auszubildende.- Personalmarketing für Frauen in Fach- und Führungspositionen.- Personalmarketing für Frauen bei Hewlett-Packard.- Personalmarketing in der mittelständischen Wirtschaft: Das Beispiel der Wiesner-Hager KG.- Personalmarketing in der Großindustrie: Das Beispiel der Mercedes-Benz AG.- Personalmarketing in der Großindustrie: Das Beispiel der Volkswagen AG.- Personalmarketing im Hotel- und Gaststättengewerbe: Das Beispiel der Mövenpick-Unternehmungen.- Personalmarketing im Handel: Das Beispiel des Kaufhof-Konzerns.- Personalmarketing-Strategien im Bankensektor.- Personalmarketing im Bankensektor: Das Beispiel der Commerzbank.- Personalmarketing in der Versicherungswirtschaft: Das Beispiel des Gerling-Konzern.- Die Autoren.- Personenregister.

Prof. Dr. Hans Strutz ist Vorstandsvorsitzender der Deutschen Gesellschaft für Personal-Marketing e.V. DGPM in Bad Neuenahr.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia