• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Writing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Writing

ISBN-13: 9781032461069 / Miękka / 2024 / 346 str.

Bonnie Poovey Short
Strategic Writing Bonnie Poovey Short 9781032461069 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Writing

ISBN-13: 9781032461069 / Miękka / 2024 / 346 str.

Bonnie Poovey Short
cena 430,07 zł
(netto: 409,59 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 419,56 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Featuring examples of strategic writing throughout the book, this practical, multidisciplinary text takes students through the fundamental concepts, genres, and techniques of writing for strategic communicators to connect with their publics.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Business Writing
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032461069
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
346
Wymiary:
25.4 x 17.8
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

“This is an excellent overview of the wide range of writing types and skills that today’s students need to understand.  It’s an excellent teaching base upon which to build. “

Russell. Mack, J.D., Instructor, Texas Christian University, USA.

 

“This new edition is an impressive update to an already essential textbook for public relations and advertising writing students. The updated PR and social media writing sections are packed with insights for students on the reasons behind specific styles of written documents that are critical for the way today’s students learn. It’s already earned a prominent place on my bookshelf and in my classrooms.”

Debra Bethard-Caplick, MS,MBA,APR, Founder, Quicksilver Edge Strategic Communications and Adjunct Instructor, Loyola University Chicago, USA

Introduction: How This Book Works SECTION 1: Strategic Writing 1A: Introduction to Strategic Writing 1B: The Importance of Good Writing 1C: Research, Planning and the Writing Process 1D: Writing for the Web 1E: Writing for Social Media 1F: Writing for Audio and Video 1G: Strategic Design 1H: Integrated Marketing Communications 1I: Ethics and Strategic Writing 1J: Diversity and Inclusion in Strategic Writing 1K: Persuasion and Strategic Writing 1L: The Law and Strategic Writing 1M: Jobs in Strategic Writing SECTION 2: Strategic Writing in Public Relations 2A: Introduction to Public Relations 2B: Social Listening in Public Relations 2C: Social Posting 2D: Blogs 2E: Podcasts 2F: Websites 2G: News Releases 2H: Announcement News Releases 2I: Feature News Releases 2J: Promotional News Releases 2K: Media Alerts 2L: Pitches 2M: Video News Releases and Direct-to-Audience Videos 2N: Digital Newsrooms and Media Kits 2O: Backgrounders 2P: Fact Sheets 2Q: Photo Opportunity Advisories 2R: Newsletter and Magazine Stories 2S: Annual Reports 2T: Speeches SECTION 3: Strategic Writing in Advertising 3A: Introduction to Advertising 3B: Strategic Message Planners 3C: Audience Personas 3D: Creative Briefs 3E: Social Media in Advertising 3F: Print Promotions 3G: Audio Advertisements 3H: Video Advertisements 3I: Digital Advertisements 3J: Radio and TV Promotions 3K: Public Service Announcements  SECTION 4: Strategic Writing in Sales and Marketing 4A: Introduction to Sales and Marketing 4B: Social Media in Sales and Marketing 4C: Content Marketing  4D: Social Media Calendars 4E: Proposals and Marketing Communications Plans 4F: Mobile Messages 4G: Sales Messages 4H: Fundraising Messages 4I: Collateral Materials Appendixes A: A Concise Guide to Punctuation B: A Concise Guide to Grammar C: A Concise Guide to Style D: Tips for Oral Presentations    

Angie Hendershot is Professor of the Practice in the William Allen White School of Journalism and Mass Communications, University of Kansas, USA.

Lisa Loewen is Lecturer in the William Allen White School of Journalism and Mass Communications, University of Kansas, USA.

Charles Marsh is the Oscar Stauffer Professor of Journalism and Mass Communications at the University of Kansas. His primary areas of research involve public relations, theories of cooperation and classical rhetoric.

David W. Guth is Associate Professor Emeritus at the William Allen White School of Journalism and Mass Communications, University of Kansas. His areas of special research interest are crisis communication, political communication and public relations history.

Bonnie Poovey Short was founder of Short Solutions, an award-winning editorial and creative services firm that specialized in the healthcare field. Though now retired, she also taught at the university level and served as communications coordinator for a school district.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia