• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Uses of Alternative Media: Just the Essentials » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Uses of Alternative Media: Just the Essentials

ISBN-13: 9780765625557 / Angielski / Twarda / 2011 / 192 str.

Robyn Blakeman
Strategic Uses of Alternative Media: Just the Essentials Blakemen, Robyn 9780765625557 M.E. Sharpe - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Uses of Alternative Media: Just the Essentials

ISBN-13: 9780765625557 / Angielski / Twarda / 2011 / 192 str.

Robyn Blakeman
cena 804,84 zł
(netto: 766,51 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 755,61 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Designed for students and practitioners in the fields of organizational behavior and human resource training and development, this book examines improving organizational communication. Terrence Gargiulo shows how the use of storytelling is the key to effective communication and learning.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Retailing
Business & Economics > Reklama i promocja
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
M.E. Sharpe
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780765625557
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
192
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

Designed for students and practitioners in the fields of organizational behavior and human resource training and development, this groundbreaking book presents a cutting edge approach to improving organizational communication. Drawing on his extensive experience as an organizational development consultant and group process facilitator, Terrence Gargiulo shows how the use of storytelling is the key to effective communication and learning.

Robyn Blakeman received her bachelor’s degree from the University of Nebraska in 1980 and her master’s from Southern Methodist University in Dallas, Texas, in 1996.In 1980, she moved to Texas, where she began her career as a designer for an architectural magazine. She then took a position as mechanical director for one of the top advertising agencies in Dallas before eventually leaving to work as a freelance designer.Professor Blakeman began teaching advertising and graphic design in 1987, first with the Art Institutes and then as an Assistant Professor of Advertising, teaching both graphic and computer design at Southern Methodist University. As an Assistant Professor of Advertising at West Virginia University, she developed the creative track in layout and design and was also responsible for designing and developing the first Online Integrated Marketing Communication graduate program in the country.Blakeman has been nominated five times for inclusion in Who’s Who Among America’s Teachers, is included in Who’s Who in America, and is a member of Kappa Tau Alpha.In addition, Blakeman is the author of six books: The Bare Bones of Advertising Print Design, Integrated Marketing Communication: Creative Strategy from Idea to Implementation, The Bare Bones Introduction to Integrated Marketing Communication, The Brains Behind Great Ad Campaigns, Advertising Campaign Design: Just the Essentials, and Strategic Uses of Alternative Media: Just the Essentials. Professor Blakeman currently teaches advertising design at the University of Tennessee, Knoxville.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia