• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Public Relations Writing: Proven Tactics and Techniques » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Public Relations Writing: Proven Tactics and Techniques

ISBN-13: 9781032163871 / Angielski / Miękka / 2022 / 216 str.

Jim Eggensperger; Jeanne Salvatore
Strategic Public Relations Writing: Proven Tactics and Techniques Jim Eggensperger Jeanne Salvatore 9781032163871 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Public Relations Writing: Proven Tactics and Techniques

ISBN-13: 9781032163871 / Angielski / Miękka / 2022 / 216 str.

Jim Eggensperger; Jeanne Salvatore
cena 292,02
(netto: 278,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 287,08
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Putting strategy front and center, this public relations writing textbook coaches students to readiness for a career as an effective strategic communicator.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Business Writing
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032163871
Rok wydania:
2022
Ilość stron:
216
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
Wydanie ilustrowane

"The media landscape continues to shift dramatically each year, and reliance on PR pros to deliver is significant. They're counted on to provide strong, compelling pitches to writers and editors who are extremely stretched; to provide effective spokespeople for interviews; to disseminate excellent photos and videos, and other dynamic content; and, to deliver ideas and accompanying materials aimed beyond print. This book explains how that happens."

Meghan Finn, Chief Communications & Engagement Officer at Breast Cancer Research Foundation

"Today writing is highly focused on "owned PR.". For example, we are writing content for our own internal newsrooms and digital properties and writing posts for corporate or social channels. Strategic Public Relations Writing shows how that works."

Alfred D'Agostino, Director, Corporate Affairs, Leadership Communications at PayPal

"With the advent of social media and other digital platforms, some students don't understand the importance of good writing skills. This textbook is essential in that it addresses this most important aspect of communications-the need to communicate strategically and most effectively in writing."

Ed Keller, Professor, City College of New York

"In the communications industry strategic PR writing needs to have your message register with the intended audiences. Strategic Public Relations Writing effectively demonstrates how it is done."

Albert M. Romano, Professor, Fashion Institute of Technology, State University of New York

Chapter 1 Introduction Chapter 2 Creating News Chapter 3 Persuasive PR Writing Chapter 4 Words Matter: Editing Chapter 5 News Releases Chapter 6 Media Kits: Media Advisories, Q&As, Bios, Fact Sheets and Corporate Profiles Chapter 7 Pitching a Story Chapter 8 Editorials and Op-eds Chapter 9 Strategic Social Media Chapter 10 Scripting Videos and Podcasts Chapter 11 Speeches, Presentations and Media Interviews Chapter 12 Blogs, Vlogs, and Newsletters Chapter 13 Infographics and Data Displays Chapter 14 Business Writing: Memos, Emails, Etcetera Chapter 15 Key Elements of a PR Campaign Appendices A. Campaign Planner B. Glossary



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia