• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Planning for Public Relations » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Planning for Public Relations

ISBN-13: 9781032391175 / Twarda / 2024 / 488 str.

Ronald D. (University of Illinois College of Veterinary Medi
Strategic Planning for Public Relations Ronald D. (University of Illinois College of Veterinary Medicine, Urbana, USA) Smith 9781032391175 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Planning for Public Relations

ISBN-13: 9781032391175 / Twarda / 2024 / 488 str.

Ronald D. (University of Illinois College of Veterinary Medi
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 690,82 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The seventh edition of Strategic Planning for Public Relations continues its place as a leading text to guide students in developing successful public relations campaigns.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Public Relations
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
ISBN-13:
9781032391175
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
488
Wymiary:
25.4 x 17.8
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

“If you’re looking for a communication planning resource, then Strategic Planning for Public Relations is your text. It’s ideal for both students and professionals looking to enhance their knowledge of the campaign development process; a process that, when executed effectively, reinforces public relations as a strategic discipline and critical business management function.”

Jennie Donohue, University of Massachusetts Amherst, USA.

“Silverman’s masterful revisions of a PR classic take a seminal textbook to higher heights.”

Seow Ting Lee, University of Colorado Boulder, USA

“It provides very extensive, thorough and comprehensive information necessary for public relations campaigns. A useful worksheet/checklist for students to use is a nice bonus.”

Yeonsoo Kim, Ph.D., APR., The University of Texas at Austin, USA.

Introduction Phase One: Formative Research Step 1. Analyzing the Situation Step 2. Choosing Research Methods Step 3. Analyzing the Organization Step 4. Analyzing the Publics Phase Two: Strategy Step 5. Creating Positioning Statements, Goals, and Objectives Step 6. Choosing Proactive and Reactive Strategies Step 7. Developing the Message Strategy Phase Three: Tactics Step 8. Selecting Communication Tactics, Part 1: Owned Media Step 8. Selecting Communication Tactics, Part 2: Earned Media Step 8. Selecting Communication Tactics, Part 3: Shared Media Step 8. Selecting Communication Tactics, Part 4: Paid Media Step 9. Implementing the Strategic Plan Phase Four: Evaluative Research Step 10. Evaluating the Strategic Plan Appendices: A. Media Engagement B. Crisis Communication C. Example of a Content Analysis

Deborah A. Silverman is Chair and Associate Professor in the Department of Communication at SUNY Buffalo State University, USA. She is Accredited in Public Relations and a member of the Public Relations Society of America's College of Fellows.

Ronald D. Smith was Professor Emeritus of Public Communication and former Chair of the Communication Department at SUNY Buffalo State University, USA. He was Accredited in Public Relations.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia