• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Media Planning and Buying: Integration of Traditional and Digital Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Media Planning and Buying: Integration of Traditional and Digital Media

ISBN-13: 9781032724577 / Angielski / Miękka / 2024 / 344 str.

India) Rathore Basant (Sr. Vice President at Jagran Group
Strategic Media Planning and Buying: Integration of Traditional and Digital Media Basant (Sr. Vice President at Jagran Group, India) Rathore 9781032724577 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Media Planning and Buying: Integration of Traditional and Digital Media

ISBN-13: 9781032724577 / Angielski / Miękka / 2024 / 344 str.

India) Rathore Basant (Sr. Vice President at Jagran Group
cena 193,46
(netto: 184,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 186,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explores media planning, media buying and the advertising landscape in India. It provides a comprehensive look into the essential aspects of media strategies for brands and businesses to effectively reach their intended audiences and consumers.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Social Science > Media Studies
Social Science > Regional Studies
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032724577
Rok wydania:
2024
Ilość stron:
344
Wymiary:
23.4 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

List of Figures. List of Tables. Foreword. Preface. Acknowledgements. 1. Basic Concepts 2 Media Research 3 Effective Frequency & Effective Reach 4 Marketing Strategy & Media 5 Media Strategy Planning Decisions – Who is the Target Audience? 6 Media Strategy Planning Decisions – Where? 7 Media Strategy Planning Decisions – When to advertise? 8 Dimensions of Media Strategy – How much? 9 Principles of Strategy Planning 10 Media Mix Selections 11 Vehicle Selection I – Traditional Media 12 Vehicle Selection II – Digital Media 13 Media Buying 14 Media Marketing 15 Advertising Budget Setting 16 Media Briefing 17 Organizational Structures in Media. Index.

Basant Rathore is Sr VP, Strategy, Brand and Business Development at the Jagran Group, India. He has worked at media agencies like Ogilvy, Mudra, Mindshare and Madison.  An alumnus of MICA, Ahmedabad, he has conducted over 30 media workshops. Over the last decades he has been a visiting faculty at MICA, IIM Calcutta, XIM Bhubaneshwar, IMT Ghaziabad, Flame University, among others.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia