• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies

ISBN-13: 9781843344698 / Angielski / Miękka / 2008 / 364 str.

Yang-Im Lee; Peter R. J. Trim
Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies Yang-Im Lee Peter R. J. Trim 9781843344698 Chandos Publishing (Oxford) - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Marketing Decision-Making within Japanese and South Korean Companies

ISBN-13: 9781843344698 / Angielski / Miękka / 2008 / 364 str.

Yang-Im Lee; Peter R. J. Trim
cena 390,22 zł
(netto: 371,64 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 386,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book acts as a bridge between marketing and strategic management, as it is written from a strategic marketing perspective. It provides students and practising managers with an appreciation and an understanding of how managers in Japanese and South Korean companies formulate and implement strategic marketing decisions, how they embrace the organizational learning concept, and how they formulate working relationships with staff in partner organizations. It provides an explanation of the role that culture plays in the management process and various problems are cited in the text and solutions are offered that reinforce the theories and concepts covered. A number of case studies highlight the link between theory and practice, and the work is structured in a way that allows the reader to think through and reflect upon the key issues associated with decision-making within Japanese and South Korean companies.

  • The work is academically underpinned and contains relevant insights for practising managers
  • The authors draw upon their marketing and management knowledge and expertise in order to contribute to a developing body of general management theory
  • The methodological approach outlined in the book will facilitate a deeper understanding of how national cultural value systems are linked with organizational cultural value systems, and this will enhance interdisciplinary research approaches

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Chandos Publishing (Oxford)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781843344698
Rok wydania:
2008
Numer serii:
000369781
Ilość stron:
364
Waga:
0.52 kg
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

The link between organizational culture and national culture; Japanese and Korean national cultural similarities and differences; Marketing strategy and customer service; Retailing strategy; The strategic marketing context; Grounded theory; Grounded theory relating to Japanese and Korean electronics companies.

Lee, Yang-Im Dr Yang-Im Lee is a Lecturer in Marketing at Royal... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia