• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry: Developing a Competitive Advantage » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry: Developing a Competitive Advantage

ISBN-13: 9781771889506 / Angielski / Twarda / 2021 / 192 str.

Vincent Sabourin
Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry: Developing a Competitive Advantage Sabourin, Vincent 9781771889506 Apple Academic Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Management for the Hospitality and Tourism Industry: Developing a Competitive Advantage

ISBN-13: 9781771889506 / Angielski / Twarda / 2021 / 192 str.

Vincent Sabourin
cena 604,84 zł
(netto: 576,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 598,66 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This vital volume clearly explains cutting-edge theories and views on strategic management in applied management fundamentals in the hospitality and tourism industry. The author discusses the latest in strategic thinking and provides information on implementing models within specific contexts.

Kategorie:
Turystyka
Kategorie BISAC:
Travel > Food, Lodging & Transportation - General
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Wydawca:
Apple Academic Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781771889506
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
192
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.42
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Strategic Concepts and Perspectives in the Hospitality and Tourism Industry  2. Definition of the Strategic Scope of the Business in the Hospitality and Tourism Industry  3. The Strategic System and Costs Advantages in the Hospitality and Tourism Industry  4. Strategic Market Positioning and the Industry Structure  5. Market Competitive Dynamic in the Hospitality and Tourism Industry  6. Competitive Market Strategies in the Hospitality and Tourism Industry  7. The Organization: Structural, Cultural, and Individual Characteristics

Vincent Sabourin, PhD, is a full professor of strategic management and international business at the School of Management of the University of Quebec in Montreal, Canada, where he teaches various levels of executive MBA courses and strategic management. He was the Founding Director of the Department of Strategy, Social and Environmental Responsibility and has been a commissioner of the University's Academic Affairs Commission. He is the chairman of the nonprofit organization Consortium Innovation, a collaborative network in the area of innovation and management. As a strategy expert, he advises governments and businesses. He has been invited to be a distinguished speaker at international conferences and has published several books, book chapters, academic articles, and proceedings in the field of strategic management and tourism. Professor Sabourin holds a diploma in industrial psychology from McGill University, a master’s degree in administration from HEC Montreal, and a doctorate (PhD) in planning and strategic management at McGill University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia