• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events

ISBN-13: 9781032331836 / Angielski

UK) Evans Nigel G. (Teeside University
Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events Nigel G. (Teeside University, UK) Evans 9781032331836 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events

ISBN-13: 9781032331836 / Angielski

UK) Evans Nigel G. (Teeside University
cena 285,98
(netto: 272,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 284,80
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Strategic Management for Tourism, Hospitality and Events is the must-have text for students approaching this subject for the first time. It introduces students to fundamental strategic management principles in a Tourism, Hospitality and Events context and brings theory to life by integrating a host of industry-based case studies.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Industries - Hospitality, Travel & Tourism
Travel > General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032331836

Part 1: Strategy and the Tourism, Hospitality and Events Contexts  1. Strategy and Strategic Objectives for Tourism, Hospitality and Event Organizations.  2. Introduction to Strategy for Tourism, Hospitality and Events.  Part 2: Analysing the Internal Environment.  3. Tourism, Hospitality and Event Organizations – The Operational Context: Sources of Competitive Advantage.  4. Tourism, Hospitality and Event Organizations – The Human Resources Context.  5. Tourism, Hospitality and Event Organizations – The Financial Context. 6. Tourism, Hospitality and Event Organizations – The Products and Markets Context.  Part 3: Analysing the External Environment and SWOT.  7. The External Environment for Tourism, Hospitality and Event Organizations – The Macro Context.  8. The External Environment for Tourism, Hospitality and Event Organizations – The Competitive Context.  9. SWOT Analysis for Tourism, Hospitality and Event Organizations.  Part 4: Strategic Options.  10. Competitive Strategy for Tourism, Hospitality and Event Organizations.  11. Strategic Directions for Tourism, Hospitality and Event Organizations.  12. Strategic Methods of Development for Tourism, Hospitality and Event Organizations.  13. Strategic Evaluation and Selection for Tourism, Hospitality and Event Organizations.  Part 5: Strategy in Action.  14. Strategic Implementation for Tourism, Hospitality and Event Organizations.  15. International and Global Strategies for Tourism, Hospitality and Event Organizations.  16. Sustainability Strategy for Tourism, Hospitality and Event Organizations.  17. Strategic Management for Tourism, Hospitality and Event Organizations – Strategy in Practice.  Part 6: Case Analysis for Tourism, Hospitality and Events.  Case Study Summary.  Case/Chapter Correlation.  Case 1 Competing or Cooperating in the Airline Industry: Strategic Alliances or Going it Alone?.  Case 2 Thomas Cook vs TUI: Survival of the Fittest.  Case 3 Queensland Australia: Tourism and Events – Strategic Positioning and Promotion.  Case 4 IHG – Competing on the World Stage.  Case 5 RX – Strategic Issues for a Leading Events Management Company.  Case 6 Airbnb: Back to the Future – a ‘Disruptor’ for Global Hospitality.

Nigel G. Evans taught strategy and tourism management for many years in the UK at Northumbria and Teesside Universities, where he was Deputy Dean of the Business School, and at overseas institutions in Hong Kong and Malaysia. In an earlier career he worked for a London-based international tour operator. He has published widely in the tourism and management fields and his teaching spans MBA and specialist tourism and hospitality and events programs.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia