• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Management: Issues and Cases » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Management: Issues and Cases

ISBN-13: 9781405111812 / Angielski / Miękka / 2004 / 264 str.

Paul Dobson; Ken Starkey
Strategic Management: Issues and Cases Dobson, Paul W. 9781405111812 Blackwell Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Management: Issues and Cases

ISBN-13: 9781405111812 / Angielski / Miękka / 2004 / 264 str.

Paul Dobson; Ken Starkey
cena 138,86 zł
(netto: 132,25 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 137,16 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This highly popular introduction to strategic management has now been revised to take account of the latest developments in the field.


  • New edition of a highly popular introduction to strategic management.
  • Provides a clear framework for understanding the issues in corporate strategy, supported by current case examples.
  • Revised to take account of the latest development in the field.
  • Now features twelve new cases.
  • Includes new chapters on issues relating to the resource-based view of the firm, innovation, learning, and the 'new economy'.
  • Includes a new concluding chapter looking at present and future issues in strategic management.
  • Continues to combine the latest management concepts with and emphasis on current business applications and implementation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Wydawca:
Blackwell Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781405111812
Rok wydania:
2004
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
264
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
24.59 x 17.48 x 2.06
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Dobson and Starkey have successfully updated their earlier work to provide a well written, comprehensive and authoritative book. The book contains a number of intersting case studies as well as chapter vignettes which provide a broad range of contexts within which the concepts and frameworks are discussed. The breadth of coverage is a distinct asset ensuring not only that all types of organisation are discussed, but also that the ideas presented can be viewed through a variety of lenses." David Ash, De Montfort University <!––end––>

1. What Is Strategic Management.

2. Situational Analysis: The Firm & Its Environment.

3. Strategic Choice.

4. The Resource–Based View Of The Firm.

5. Organization & Strategy.

6. The Management Of Strategic Change.

7. Present & Future Issues In Strategic Management.

Paul Dobson is Professor of Retail Strategy and Industrial Organization at Loughborough University Business School.

Ken Starkey is Professor of Srategic Management and Organizational Analysis at the University of Nottingham Business School.

John Richards is Special Professor in charge of the MBA programmes at the University of Nottingham Business School.

The Strategic Management Blueprint presents a clear, logical and succinct approach to strategy which is useful for both practising managers and students. It provides a clear framework for understanding the key issues in corporate strategy, supported by current case examples. The highly successful first edition has now been fully revised and extended to take account of the latest developments in the field of strategic management. The second edition features: Twelve new cases New chapters on issues relating to the resource–based view of the firm, innovation, learning, and the new economy A new concluding chapter looking at present and future issues in strategic management. The text continues to combine the latest management concepts with an emphasis on current business applications and implementation.

Starkey, Ken Ken Starkey is Professor of Management and Organis... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia