• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Management. Analysis of the Business Model and Competitive Advantage of Bionade GmbH » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Management. Analysis of the Business Model and Competitive Advantage of Bionade GmbH

ISBN-13: 9783668943346 / Angielski / Miękka / 2019 / 24 str.

Rebecca Grill
Strategic Management. Analysis of the Business Model and Competitive Advantage of Bionade GmbH Grill, Rebecca 9783668943346 GRIN Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Management. Analysis of the Business Model and Competitive Advantage of Bionade GmbH

ISBN-13: 9783668943346 / Angielski / Miękka / 2019 / 24 str.

Rebecca Grill
cena 145,68
(netto: 138,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 145,27
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Academic Paper from the year 2016 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1,3, University of Sunderland, language: English, abstract: This work examines various theories and models, with the objective to ascertain sources of competitive advantage. Furthermore, the report discusses the role of the successful German organisation BIONADE GmbH, an innovative manufacturer and distributer of privately brewed and organic refreshment drinks, in the German market.In this regard the two major theories, the positioning-view and the resource-based view of strategic management, are discussed in detail. Michael E. Porter's well-known Five Forces Model, it's utility in the field and views of the implementer play a vital role of evaluation.In the German refreshment market, BIONADE is the third strongest brand following Fanta and Sprite. The organisation possesses of 6% market share of the entire non-alcoholic beverage market in Germany. Thus the report addresses to BIONADE'S strategy, position in the market and sources of competitive advantage and profitability.With the help of well-known models, an analysis of the organisation's resources and environment clarifies attractiveness of the industry and beneficial, as well as unfavourable conditions. The stated models and theories are adapted to explain and identify sources of the organisation's success. In this regard, a significant aspect is the organisation's differentiation strategy due to invention and uniqueness, which describes the main source of competitive advantage.Finally, the report shows that analysing the case of BIONADE, sources of competitive advantages can be explained through both points of view, whereas one seems more favourable by comparison. Before analysing competitive advantages, the Five Forces Model in combination with a SWOT-analysis provides a good basis concerning to the following analysis of strategy. Relating to this, continuous long-term success of BIONADE can be achieved by further improvement and reinforcement of differentiation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Research & Development
Wydawca:
GRIN Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783668943346
Rok wydania:
2019
Dostępne języki:
Ilość stron:
24
Waga:
0.05 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.15
Oprawa:
Miękka


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia