• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Interviewing: How to Hire Good People » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Interviewing: How to Hire Good People

ISBN-13: 9780470448250 / Angielski / Miękka / 2008 / 208 str.

Camp
Strategic Interviewing: How to Hire Good People Camp, Richaurd 9780470448250 Jossey-Bass - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Interviewing: How to Hire Good People

ISBN-13: 9780470448250 / Angielski / Miękka / 2008 / 208 str.

Camp
cena 145,24
(netto: 138,32 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 145,24
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Interviewing is one of the most effective ways to identify and attract employees who will be successful enough to stay. But few managers are adept at the skill. This book helps eliminate expensive errors of judgment by presenting readers with a set of behaviorally based interviewing strategies. Written by the faculty of the prestigious University of Michigan Executive Education Center--and based on one of their most popular courses--its seven-step "Strategic Interviewing Approach" helps interviewers define the competencies candidates need to possess and make hiring decisions based on accurate predictions of the candidates' performance.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Careers - Job Hunting
Wydawca:
Jossey-Bass
Seria wydawnicza:
J-B-Umbs
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780470448250
Rok wydania:
2008
Wydanie:
Revised
Numer serii:
000319475
Ilość stron:
208
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.17
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Series Foreword xi

Preface xiii

1 The Case for a Strategic Interviewing Approach 1

2 Developing Realistic Goals and Managing the Interview Process 21

3 Defining Performance Expectations 45

4 Developing Job–Related Questions and Answers 69

5 Conducting an Effective Interview 99

6 Making the Hiring Decision 123

7 Getting Strategic Interviewing to Work for You 145

Appendix A Comments on Assessment 4.1 161

Appendix B Sample Job Barriers, Requirements, Questions, and Answers for a Sales Position 165

Notes 169

The Authors 175

Index 177

RICHAURD CAMP an industrial/organizational psychologist and management consultant, teaches strategic interviewing at the Executive Education Center at the University of Michigan Business School and is professor of management at Eastern Michigan University. He also serves on the editorial board of The Journal of Business and Psychology.

MARY VIELHABER teaches at the Executive Education Center of the University of Michigan and is a professor of management at Eastern Michigan University and the codirector of the graduate program in human resources and organizational development.

JACK L. SIMONETI an international consultant has served as a professor and department chairman of management at the University of Toledo and assistant industrial relations manager for B.F. Goodrich Company.

Discover the strategic interviewing techniques that will spell success for your organization How can you refine the job interview process in order to choose the ideal candidate? Strategic Interviewing is a hands–on resource–which outlines a six–step process that managers can use to find the right employees for the right job. Using the author′s Strategic Interviewing Approach managers will learn the skills they need to

  • Set realistic goals for the interview
  • Clearly define what is needed to perform the job successfully
  • Ask the questions that will predict the candidate′s ability to meet the performance standards
  • Know the answers before they ask the candidates the questions
  • Conduct an interview that will maximize effective communication
  • Use behavioral decision making to predict the candidate′s performance

From this book in the University of Michigan Business Series, managers can learn to use these proven techniques to attract, select, manage, and retain top–notch people for their organizations.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia