• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic International Marketing: An Advanced Perspective » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic International Marketing: An Advanced Perspective

ISBN-13: 9780230580244 / Angielski / Miękka / 2012 / 336 str.

T. C. Melewar
Strategic International Marketing: An Advanced Perspective Melewar, T. C. 9780230580244 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic International Marketing: An Advanced Perspective

ISBN-13: 9780230580244 / Angielski / Miękka / 2012 / 336 str.

T. C. Melewar
cena 355,69
(netto: 338,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 346,98
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Strategic International Marketing collates the most recent ideas, trends and original research in the theory and practice of global marketing strategy and tactics. Straightforward language and illustrative case studies feature throughout this text from the leading thinkers in the international marketing field.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780230580244
Rok wydania:
2012
Wydanie:
2011
Ilość stron:
336
Waga:
0.65 kg
Wymiary:
24.38 x 18.54 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Podręcznik

Introduction; T.C.Melewar & S.Gupta International Branding: Creating Global Brand Equity Through Language; J.C.Usunier & J.Shaner Globalization; S.Onkvisit & J.J.Shaw Setting Prices for Global Markets; R.Mohd Roslin Managerial Challenges in Setting Prices: Price-quality Cues, Role of the Sales Force and Global Issues; J.Hari Managing Brands with Retailers: An International Perspective; M.Glynn The Concept of Place in International Strategic Marketing Decisions; E.Kipnis & A.Broderick International Marketing Communication as the Global Marketing Change Agent; D.E.Schultz The Adoption of Interactive Digital Television by Advertising Professionals: Exploring an International Marketing Communication Medium; V.Cauberghe & P.De Pelsmacker Development of the International Human Factor: Internal Marketing and Human Resource Management Perspectives; K.Podnar, A.Kohont & Z.Jan?i? An Analysis of the People Dimension in International Marketing; M.R.Czinkota & A.C.Samli Processes: The Way Forward; K.Lindberg-Repo Export Market-Oriented Processes and Export Performance: Quadratic and Moderated Relationships; M.J.French & J.W.Cadogan The Dematerialisation of Marketing in a Global Economy; A.Palmer Physical Evidence as an Asset in Nation-brand Equity; K.Dinnie Future Directions in International Marketing: The Decade Ahead; R.Fletcher & T.Chikweche Closing; R.Fletcher.

TC MELEWAR is Professor of Marketing and Strategy and Head of Marketing at Brunel Business School, Brunel University, UK. He has previous experience at Warwick Business School, UK, MARA Institute of Technology in Malaysia, Loughborough University, UK, and De Montfort University, UK. TC teaches Marketing Management, Marketing Communications and International Marketing on a range of undergraduate, MBA, and executive courses. He is a Visiting Professor at Groupe ECS Grenoble, France, and Humboldt University, Berlin, Germany, and is also Editor of the Journal of Brand Management.

SURAKSHA GUPTA Holds a Bachelor of Commerce from Delhi University and an MBA from the Institute of Management Technology in Ghaziabad, India. She currently teaches at Brunel University, UK, and has over 15 years of industry experience, latterly as Director of Systems Research Pvt Ltd in India.

Strategic International Marketing collates the most recent ideas, trends and original research to present a truly international approach to the theory and practice of marketing strategy.

Featuring contributions from some of the world's leading international marketing academics and researchers, the book considers in detail the different approaches to planning, organization and marketing in global markets. The book strikes a balance between the 3Cs of global markets (change, challenges and contributions) whilst presenting innovative perspectives on the 7Ps of strategic marketing.

Straightforward language and international case studies throughout make Strategic International Marketing an ideal companion for postgraduates and advanced undergraduates studying international or global marketing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia