• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Innovation: New Game Strategies for Competitive Advantage » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Innovation: New Game Strategies for Competitive Advantage

ISBN-13: 9780415997812 / Angielski / Twarda / 2009 / 484 str.

Afuah Allan; Allan Afuah
Strategic Innovation: New Game Strategies for Competitive Advantage Afuah, Allan 9780415997812 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Innovation: New Game Strategies for Competitive Advantage

ISBN-13: 9780415997812 / Angielski / Twarda / 2009 / 484 str.

Afuah Allan; Allan Afuah
cena 896,86
(netto: 854,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In today's fast-changing business environment, those firms that want to remain competitive must also be innovative. Innovation is not simply about developing new technologies into new products or services, but in many cases, finding new models for doing business in the face of change. It often entails changing the rules of the game. Strategic Innovation demonstrates to students how to create and appropriate value using new game strategies to gain competitive advantage. The book begins with a summary of the major strategic frameworks and showing the origins of strategic innovation. Next, Afuah gives a thorough examination of contemporary strategy from an innovation standpoint, including:

  • how to develop strategy in the face of change
  • a detailed framework for assessing the profitability potential of a strategy or product
  • consideration of how both for-profit and non-profit organizations can benefit from new game strategies.
With a wealth of quantitative examples of successful strategies, as well as descriptive cases, Strategic Innovation will complement courses in strategy, and technology and innovation.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Structural Adjustment
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415997812
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
484
Waga:
1.08 kg
Wymiary:
25.4 x 17.78 x 2.69
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: Introduction  1. Introduction to New Game Strategies and Overview  2. Assessing the Profitability Potential of a Strategy  3. The Long Tail and New Games  Part 2: Strengths and Weaknesses  4. Creating and Appropriating Value in the Face of New Games  5. Resources and Capabilities in the Face of New Games  6. First-mover Advantages and Disadvantages  7. Implementation of New Game Strategies  Part 3: Opportunities and Threats  8. Disruptive Technologies as New Games  9. Globalization Through New Games  10. New Game Environments and the Role of Governments  11. Coopetition and Game Theory  Part 4: Applications  12. Entering a New Business Using New Games  13. Strategy Frameworks  Part 5: Cases  Case 1: New World Invades France’s Wine Terroir  Case 2: Sephora Takes on America  Case 3: Netflix: Responding to Blockbuster, Again  Case 4: Threadless in Chicago  Case 5: Pixar Changes the Rules of the Game  Case 6: Lipitor: The World’s Best-Selling Drug  Case 7: New Belgium: Brewing a New Game  Case 8: Botox: How Long Would the Smile Last?  Case 9: Ikea Lands in the New World   Case 10: Esperion: Drano for Your Arteries?   Case 11: Xbox 360: Will the Second Time Be any Better?  Case 12: The Nintendo Wii: A Game-Changing Move

Allan Afuah is Associate Professor of Strategy and International Business at the Stephen M. Ross School of Business, University of Michigan.

Afuah, Allan Afuah teaches at the University of Michigan... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia