• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Corporate Conservation Planning: A Guide to Meaningful Engagement » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Corporate Conservation Planning: A Guide to Meaningful Engagement

ISBN-13: 9781610919401 / Angielski / Twarda / 2020 / 232 str.

Margaret O'Gorman
Strategic Corporate Conservation Planning: A Guide to Meaningful Engagement Margaret O'Gorman 9781610919401 Island Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Corporate Conservation Planning: A Guide to Meaningful Engagement

ISBN-13: 9781610919401 / Angielski / Twarda / 2020 / 232 str.

Margaret O'Gorman
cena 132,95
(netto: 126,62 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 132,13
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Industries that drive economic growth and support our comfortable modern lifestyles have exploited natural resources to do so. But now there’s growing understanding that business can benefit from a better relationship with the environment. Leading corporations have begun to leverage nature-based remediation, restoration, and enhanced land management to meet a variety of business needs, such as increasing employee engagement and establishing key performance indicators for reporting and disclosures. Strategic Corporate Conservation Planning offers fresh insights for corporations and environmental groups looking to create mutually beneficial partnerships that use conservation action to address business challenges and realize meaningful environmental outcomes. Recognising the long history of mistrust between corporate action and environmental effort, Strategic Corporate Conservation Planning begins by explaining how to identify priorities that will yield a beneficial relationship between a company and non-profit. Next, O’Gorman offers steps for creating ecologically-focused projects that address key business needs. Chapters highlight existing projects with different scales of engagement, emphasising that headline-generating, multimillion-dollar commitments are not necessarily the most effective approach. Myriad case studies featuring programmes from habitat restoration to environmental educational initiatives at companies like Bridgestone USA, General Motors, and CRH Americas are included to help spark new ideas. With limited government funding available for conservation and increasing competition for grant support, corporate efforts can fill a growing need for environmental stewardship while also providing business benefits. Strategic Corporate Conservation Planning presents a comprehensive approach for effective engagement between the public and private sector, encouraging pragmatic partnerships that benefit us all.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Development - Sustainable Development
Business & Economics > Green Business
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Wydawca:
Island Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781610919401
Rok wydania:
2020
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
232
Wymiary:
22.922.9 x 15.2
Oprawa:
Twarda
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia