• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Communications in Africa: The Sub-Saharan Context » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Communications in Africa: The Sub-Saharan Context

ISBN-13: 9781032123387 / Angielski / Twarda / 2021 / 256 str.

Hugh Mangeya; Isaac Mhute; Ernest Jakaza
Strategic Communications in Africa: The Sub-Saharan Context Hugh Mangeya Isaac Mhute Ernest Jakaza 9781032123387 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Communications in Africa: The Sub-Saharan Context

ISBN-13: 9781032123387 / Angielski / Twarda / 2021 / 256 str.

Hugh Mangeya; Isaac Mhute; Ernest Jakaza
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book examines current practices in sub-Saharan Africa, as well as the challenges faced and the intersection with culture.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Public Relations
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge New Directions in PR & Communication Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032123387
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000924409
Ilość stron:
256
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1 Introduction: conceptualising strategic communication in sub-Saharan Africa Isaac Mhute, Hugh Mangeya and Ernest Jakaza.  2 Strategic communication: can African indigenous popular music come to play? Israel Ayinla Fadipe and Abiodun Salawu.  3 ‘Keep speaking vernacular’: Yoruba language as a strategic communication tool for consumers’ gaining and sales promotion in streets adverts of product and services in Ibadan metropolis, Nigeria. Adeola Obafemi Mobolaji.  4 Iconic animals and Basotho’s identities: the relational image of a people in selected epitaphs Taofik Olasunkanmi Adesanmi .  5 The narrative as an organisation’s DNA in strategic communication: the case of Matonjeni Hugh Mangeya.  6 Introducing the stakeholder-oriented strategic communicative control approach Mkhululi Hondo and Ernest Jakaza.  7 Sexually suggestive content in advertising: a multimodal social semiotic analysis of Mambo’s Chicken advertisements on Twitter Tambawoga C. Muchena.  8 The relationship between social media and social capital: a case of Seed Co Limited, Zimbabwe Lovemore Mutonga and Patrick Mutandwa.  9 Pursuing knowledge translation: the missing link in knowledge economies of developing countries Umali Saidi, Hazel T. Ngoshi and Bhekinkosi Ndlovu.  10 Strategic communication in sub-Saharan Africa: reappraisal of John Marston’s RACE Model of the public relations process Kingsley Chukwuemeka Izuogu, Onyekwere Okpara and Dennis Ugochukwu Omeonu.  11 A socio-cultural approach to corporate reputation management: a case of Clicks Pharmaceuticals, South Africa Caroline Makoni.  12 Research for strategic communication as a vehicle for reputation management: a case of Mugabe’s ZANU-PF Isaac Mhute.  13 Discontinuance discourses as an organisation’s strategic communication: a case of ZANU-PF Ernest Jakaza.  14 Is social media a solution to limited media space? Communicating alternative politics in Tanzania Festo Mulinda.  15 A critical discourse analysis of media landscape and political conflict in Zimbabwe from 2000 to the Mnangagwa era Esther Mavengano and Tobias Marevesa.  16 Conclusion: strategic communication in sub-Saharan Africa and its futures Ernest Jakaza, Isaac Mhute and Hugh Mangeya



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia