• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Communication: Campaign Planning » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Communication: Campaign Planning

ISBN-13: 9781032329734 / Angielski / Miękka / 2023 / 200 str.

James Mahoney
Strategic Communication: Campaign Planning James Mahoney 9781032329734 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Communication: Campaign Planning

ISBN-13: 9781032329734 / Angielski / Miękka / 2023 / 200 str.

James Mahoney
cena 219,00
(netto: 208,57 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,55
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Strategic Communication deals with the principles behind strategic communication planning. It covers the professional practice steps involved in researching, planning, writing, evaluating and implementing a communication strategy.

Strategic Communication deals with the principles behind strategic communication planning. It covers the professional practice steps involved in researching, planning, writing, evaluating and implementing a communication strategy. This book links strategic communication campaign planning to medium and long-term business activity and to how organisations deal with issues.

This thoroughly revised third edition includes:

  • New international cases and professional exercises that will enable students to work through the cases and apply theory to real-life situations;
  • New discussion questions on important aspects of campaign planning;
  • Chapter exercises that encourage students to think more broadly about communication strategy and work through the particular aspects of a strategy;
  • In Theory panels that highlight key theories and demonstrate important links between theory and practice

Accessible and comprehensive, this is an essential text for students of professional communication and professionals transitioning into the field of Strategic Communication.

Kategorie:
Sztuka
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Public Relations
Business & Economics > Business Communication - General
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032329734
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
200
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

The Brief 1. What this book is about 2. The nature of strategic communication 3. Communication strategy and business planning 4. Elements of a communication strategy 5. Analysing organisational communication needs 6. Why target publics matter 7. Setting the compass: communication goals and objectives 8. Planning effective messages 9. Reaching target publics: the role of communication pathways 10. Communication tools – the things we do 11. Managing a strategic communication plan 12. The Gemini factor: Evaluating strategic communication projects 13. Strategic communication counselling

James Mahoney PhD is Adjunct Professor in Professional Communication, News and Media Research Centre, and former Head, Discipline of Communication, Faculty of Arts and Design, at the University of Canberra. He convened the Bachelor of Public Relations and the Master of Strategic Communication degrees. His research interests are in issues management and strategic communication.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia