• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Brand Management and Development: Creating and Marketing Successful Brands » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Brand Management and Development: Creating and Marketing Successful Brands

ISBN-13: 9780367338756 / Angielski / Miękka / 2020 / 344 str.

UK) Lalaounis Sotiris T. (University of Exeter
Strategic Brand Management and Development: Creating and Marketing Successful Brands Sotiris T. (University of Exeter, UK) Lalaounis 9780367338756 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Brand Management and Development: Creating and Marketing Successful Brands

ISBN-13: 9780367338756 / Angielski / Miękka / 2020 / 344 str.

UK) Lalaounis Sotiris T. (University of Exeter
cena 237,50
(netto: 226,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 231,67
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book explores how organisations can design brand identities, develop brand marketing programmes, measure brand performance, and sustain brand equity, combining psychological, sociological, cultural, and management perspectives. It provides numerous examples which contextualise theory.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367338756
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
344
Waga:
0.73 kg
Wymiary:
24.38 x 17.53 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1. Introduction: History and the Importance of Brands 2. Developing Brand Equity, Positioning, Personality, and Values 3. Creating Brand Identity: Brand Aesthetics and Symbolism 4. Brand Communications and the Attention Economy 5. Holistic Brand Experiences and Emotional Branding 6. Consumer Collectives, Brand Avoidance, and Political Consumption 7. Brand Ethics, Social Responsibility, and Sustainable Consumption 8. Brand Performance and Metrics 9. Brand Growth: Brand Architecture and Brand Extensions 10. Brand Futures: Technology and Innovation in Branding Strategies

Sotiris T. Lalaounis is a Senior Lecturer in Marketing and Design Management in the Department of Management at the University of Exeter Business School. Following a postgraduate degree in Design and Digital Media from the University of Edinburgh, he worked in design consultancies, and earned his PhD in Design Management from the Centre for Creative Industries at Glasgow Caledonian University. His thesis explored business development issues in the creative industries, and his current research interests include organisational paradoxes, ambidexterity, and creative firms. He is the author of Design Management: Organisation and Marketing Perspectives (Routledge, 2017; Japanese translation, 2020).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia