• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Alliances and Marketing Partnerships: Gaining Competitive Advantage Through Collaboration and Partnering » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Alliances and Marketing Partnerships: Gaining Competitive Advantage Through Collaboration and Partnering

ISBN-13: 9780749454845 / Angielski / Twarda / 2009 / 256 str.

Richard Gibbs
Strategic Alliances and Marketing Partnerships: Gaining Competitive Advantage Through Collaboration and Partnering Gibbs, Richard 9780749454845  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Alliances and Marketing Partnerships: Gaining Competitive Advantage Through Collaboration and Partnering

ISBN-13: 9780749454845 / Angielski / Twarda / 2009 / 256 str.

Richard Gibbs
cena 203,65
(netto: 193,95 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 203,23
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!


Strategic Alliances and Marketing Partnerships will help readers understand how partnerships function and how they can manage them more effectively and efficiently. Dealing with key topics such as supply chain management, marketing channels and relationship management, it identifies the key factors that determine partnering excellence.

Whatever the nature of the relationship - whether outsourcing, strategic alliances or co-manufacturing - there are eight distinctive relationship types identified by the authors to help managers optimize their business-to-business partnerships. With case studies from prominent, global organizations such as Wal-Mart, Toyota, General Motors and Dell, Strategic Alliances and Marketing Partnerships will help readers understand the problems that affect partnering and how to make decisions to improve both the relationship and productivity.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Strategia biznesowa
Business & Economics > Marketing - General
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780749454845
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
256
Waga:
0.52 kg
Wymiary:
23.62 x 16.26 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Obwoluta
Wydanie ilustrowane

"The authors have certainly done a sterling job - thorough, practical and scholarly, reflecting their own experience and credentials."

    • Chapter - 00: Introduction: Placing a value on your key commercial partnerships;
    • Chapter - 01: The business of partnering;
    • Chapter - 02: The evolution of partnership-driven business strategies;
    • Chapter - 03: The obstacles and drivers of successful partnerships;
    • Chapter - 04: Relationship marketing: a 'new-old' theory of business relationships;
    • Chapter - 05: Understanding partnership and alliance dynamics;
    • Chapter - 06: Working hard at the 'soft' factors;
    • Chapter - 07: The Gibbs+Humphries Partnership Types;
    • Chapter - 08: Making partnerships and alliances work for you

Richard Gibbs is an expert in relationship marketing and has held senior positions in major companies including Xerox and Novell Inc. His PhD from University of Gloucestershire was followed by an MBA from Henley Management College, and he continues to research into how firms gain competitive advantage through marketing channels. Andrew Humphries is currently CEO of SCCI Ltd, a company that specialises in measuring commercial relationship performance. Following a career in UK Royal Air Force as Head of Defence Aviation Logistics, he gained a PhD from Cranfield School of Management and an MBA from the Open University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia