• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Alliances: Formation, Implementation, and Evolution » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Alliances: Formation, Implementation, and Evolution

ISBN-13: 9781557864970 / Angielski / Miękka / 1993 / 304 str.

Peter Lorange;Lorange; Dirk Roos
Strategic Alliances: Formation, Implementation, and Evolution Lorange, Peter 9781557864970 Tai Seng Video Marketing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Alliances: Formation, Implementation, and Evolution

ISBN-13: 9781557864970 / Angielski / Miękka / 1993 / 304 str.

Peter Lorange;Lorange; Dirk Roos
cena 178,92
(netto: 170,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 177,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Strategic alliances are becoming increasingly important as a long-term response to the move towards globalization of businesses, and to their need to learn and adapt quickly, gain access to new markets, and diffuse new technologies. In this comprehensive informative and practical text the authors delvop:


  • An analysis of over 30 alliances in the US, Japan and Europe.

  • A blueprint for successfully forming and implementing an alliance.

  • Practical case histories of nine successful and unsuccessful alliances which highlight benefits and drawbacks.

Highly successful in hardback, this book is now available in paperback for undergraduate and MBA students of corporate strategy and international business.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Decision Making & Problem Solving
Wydawca:
Tai Seng Video Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781557864970
Rok wydania:
1993
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
304
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
22.8 x 15.3 x 2.4
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Preface.

Part I: Introduction:.

1. Strategic Alliances in International Business.

Part II: Formation and Evolution of Strategic Alliances:.

2. The Formation Process.

3. Evolution of Strategic Alliances.

Part III: Management Processes:.

4. Planning and Control Considerations.

5. Human Resource Management.

Part IV: Contextual Issues:.

6. Culture, Management Approach, and Performance.

7. Common Obstacles.

8. Emerging Challenges.

Part V: Conclusions and Implications:.

9. Conclusions.

References.

Index.

Peter Lorange is President of IMD, Lausanne, Switzerland. Formerly he was President of The Norwegian School of Management, and has taught at Wharton and MIT. He is a specialist in multinational management, strategic planning process, alliances and strategic control. Professort Lorange writes and lectures extensively in his subject area and is a consultant to numerous companies in the United States and Europe.

Johan Roos is Assistant Professor at the Norwegian School of Management. Within the areas of international strategy and management he is a specialist in formation and implementation of cooperative strategies, strategies for the advancement of organizations and strategies for customer satisfaction. Dr Roos has written, taught and advised widely in these subject areas.

Strategic alliances are becoming increasingly important as a long–term response to the move towards globalization of businesses, and to their need to learn and adapt quickly, gain access to new markets, and diffuse new technologies. In this comprehensive informative and practical text the authors delvop: An analysis of over 30 alliances in the US, Japan and Europe. A blueprint for successfully forming and implementing an alliance. Practical case histories of nine successful and unsuccessful alliances which highlight benefits and drawbacks. Highly successful in hardback, this book is now available in paperback for undergraduate and MBA students of corporate strategy and international business.

Lorange, Peter Peter Lorange is President of the Lorange Institut... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia