• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Storytelling and Market Research: A Practical User Guide » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Storytelling and Market Research: A Practical User Guide

ISBN-13: 9781032064857 / Angielski / Miękka / 2021 / 186 str.

C. Frederic John
Storytelling and Market Research: A Practical User Guide C. Frederic John 9781032064857 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Storytelling and Market Research: A Practical User Guide

ISBN-13: 9781032064857 / Angielski / Miękka / 2021 / 186 str.

C. Frederic John
cena 164,10
(netto: 156,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 164,10
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Showing how market researchers can get a seat at the decision-making table, this book is the essential guide to mastering storytelling techniques that can dramatically enhance the impact of research reports and presentations, commanding full audience engagement and buy-in.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Komunikacja i prezentacja biznesowa
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032064857
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
186
Waga:
0.27 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.07
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface and Acknowledgements; Introduction; A) A Human Condition; B) Getting Down to Business; C) The Need to Evolve; Chapter I: The Fundamental Power of Story; A) The Ubiquity of Story; B) The Transformative Properties of Story; C) The Sacred Role of the Storyteller; D) The Market Researcher as Storyteller; Chapter II: The Immediate and the Essential; A) Story as Novelty; B) Story as the Essential Learning; C) Extracting the Essence; Chapter III: Tales Clients Tell; A) What Clients Believe, What They Tell Us; B) Sources of Client (Mis)Belief; C) An Added Benefit; Chapter IV: The Written Report as Narrative; A) Approaching the Report; B) Incorporating Storytelling into the Preliminary Sections; C) Selecting Content for the Detailed Findings Narrative; D) Managing the Flow; E) Suspending Disbelief: Accepting our Reality as "Authentic"; F) Juxtaposing Elements; G) Stimulating Identification and Empathy with Characters/Situations; H) Achieving Closure in Closing; Chapter V: A Radically New Approach to the Presentation; A) A Wasted Opportunity; B) Introducing a Radically New Approach; C) Selecting Content: Less is More; D) What About the Deck?; E) The Manipulation of Expectation; F) Juxtaposing Elements in Presentations; G) Suspending Disbelief from the Get-Go; H) Wrapping-Up with a Bang; Chapter VI: Humanizing the Presentation; A) Humanizing the Material; B) Humanizing Yourself; C) Introducing the Extraneous; D) Humanizing Through Storytelling Techniques; Chapter VII: Recasting the Narrative as an Imaginary Tale; A) A Daring Leap Through the Looking Glass; B) The Nature of the Beast; C) Sample Tales; D) Taking the Plunge; Chapter VIII: The Story of a Company or Brand; A) What Is/What Isn’t a Corporate / Brand Story; B) Comparisons with Other Communications; C) Crafting the Successful Corporate Story; D) Focus on the Brand; Chapter IX: Continuous Learning; A) Internalizing the Learning; B) A Day in Your Life; C) A Longer Arc of Your History; D) Continuous Engagement with the Arts; E) Applying the Learning; F) Parting Words; Appendix: "Landscape and Narrative" by Barry Lopez; Index

C. Frederic John enjoys a global reputation as a strategic researcher with a career spanning over 40 years. He specializes in melding profound insights into concrete recommendations for clients, and in crafting compelling research deliverables using story-telling techniques.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia